Diskuze
Žlutý cirkus startuje do Austrálie. Jede i trabant s automatem
Děkujeme za pochopení.
J64a92k64u18b 84M64a72t74ě29j66ů
nevim, jestli je uplne koser napsat v clanku o trabantu s ovladanim pro vozickare vetu: Pro zpomalení stačí sundat nohu z pravého pedálu, poklesnou otáčky a zařízení rozpojí spojku.
J83a86k77u39b 61F44e95i95f72a11r
Nevím proč musí jet těmito smradlavými Honeckery. Pochopil bych a podporoval třeba nějakou Tatrovku, starší Škodovku ale tohle je tak leda pro ostudu, Němci se za to stydí a my z toho tady máme osmé Vánoce....
V69á15c23l42a68v 15A58p11l69t53a27u46e42r
Přeji šťastnou cestu a už se těším na filmy z váší cesty.Předešlé se mi moc líbili.A ještě něco.Nenechte se otrávit nepřejícími příspěvky některých pisatelů.Je to jen závist od lidí co v životě nic nedokázali a v hospodě od piva jen remcají.
R60a51d30e47k 59D90o90l86e80ž86a22l
Docela obdivuju ty Poláky, já měl pro změnu toho malucha a to opravdu nebylo bezúdržbové auto.. kazilo se na něm úplně všechno. Je ale fakt, že se jednoduše opravoval.
M98a40r86t40i76n 95V36e24l81í64š95e91k
Jo, málem bych zapomněl dodat, POZDRAVUJTE KLOKANY Jsem Bohemák.
M38a46r93t12i57n 59V89e64l33í27š88e80k
Přeji jenom hodně šťastnou cestu a dojetí až do cíle,, víc nemohu.
Sám vím něco o Trabantu, měli jsme dva a táta na NĚJ nedal dopustit, benzín + olej, jednou za 5let vyměnit svíčky a hotovo..., prostě bezúdržbové auto Já zase nedal dopustit na mojí Škodovku 125l, žádné zimní gumy a to do Rokytnice na Jizerou třeba i třikrát za týden (pracovně), "zlatá těžká pr.elka", potom přední náhony a ono to nejede ani do travnatého kopce s ranní rosouTak držím všech "pět" palců
O22t34o 77P24a35l61d81u91s
Dobrý ale smradlavý autíčko. Životnost motoru tak 80 až 100 tisíc km. Před smrtí si vzal běžně 15l na sto km. Jízda zážitek plný fetování (smradu z výfuku) a sexu (největší vibrátor na světě). Tvrdilo se, že nehnije. Blud. Podvozek byl samozřejmě kovový.
M69a82r22t49i50n 16L13a73c88o
1) Životnosť motora = životnosť kľuky. Zvlášť pri dvojtakte, ktorý má nevyvážený chod. Rozumnou jazdou, hlavne nepodtáčaním, sa životnosť prehupla cez 100t, ale nie moc. Našťastie, motorov je dosť. Ale keď dôjdu kľukovky, bude to zánik trabantov.
2) 15l na sto? Jedine ak s totálne rozštelovaným karburátorom a zas..tým filtrom. Aj vylietaný motor sa musí zmestiť do 7l (mimo mesto), v meste 8,5.
3) Smrad z výfuku obťažoval hlavne ostatných. Vďaka šikmo dozadu umiestnenému výfuku dym do kabíny nešiel. Ale ak si niekto urobil "športový" zadný diel výfuku, vyvedený dozadu, mohol sa vďaka turbulenciám zadusiť.
4) Trabanty hrdzaveli, hlavne zadné ramená. Ale protikorózna ochrana bola na tú dobu veľmi pokročilá, karosérie sa máčali v špeciálnom roztoku. Zaujímavé je, že Trabanty kombi hrdzaveli v oblasti zadných tretích dverí viac, pretože sa nezmestili do vane s roztokom celé. Moja limuzína má karosériu "E", čo bolo označenie náhradného diela. Náhradný diel bol vyradený zo sériovej výroby kvôli nejakej chybe, ale ako náhradný diel poslúžil. Karoséria menená v roku 1990, jazdená leto+zima (cca70tis.). Prahy by už chceli vyvariť...Ináč zdravá.
P58e91t10e64r 87G43a37l90a31n
Presne takyto Trabant (ale biely) s Hycomatom som kedysi vlastnil. Az na ubohu zivotnost akumulatora, bolo to lepsie auto nez Fiat 850 ci Skoda 105, ktore som tiez vlastnil. Najma jeho predny nahon sa nedal ani porovnat s tymi dvoma. A nevyzadoval takmer ziadnu udrzbu. Jedinou neprijemnostou bolo cerpnie benzinu. Kupovat "Mix" bolo velmi riskantne, takze manualne miesanie oleja z benzinom bolo nevyhnutnostou. Zapadonemecke dvojtakty (DKW, Audi) boli vybavene specialnou pumpou, ktora automaticky pridavala olej do benzinu, co bolo podstatne pohodlnejsie. A viete, ze Trabant mal omnoho efektivnejsi motor nez napriklad Wartburg? Nemal sice ventily (ako stvorvalec), ale mal rotacne "supatka" (uz neviem presny technicky nazov), ktore fungovali takmer ako ventily. To boli casy...
J87a81n 51K15o56z72e82l
Plácáš ptákoviny,přečti si něco o Trabantech, apotom něco piš.
M11i45r66o39s43l19a45v 86H34e29r44a19n
To zapomel jeste zkusit objet svet s hadroletem By me asi i vzal, kdybych napsal nove heslo "letem svetem s hadroletem" a poslal foto neco tak http://img.ceskatelevize.cz/program/porady/10176269182/foto09/209411000360027_04.jpg
nebo co na koni? Preprava kone do Jizni Ameriky / Australie, potom vedle trabantu jet na koni, to by byla zajmava podivana. Jen ted me nenapada, zda by to kun cele ustal
Byl by ale min nakladnejsi a nemusel byse opravovat jako trabant
Z48d58e30ň52k98a 26Z35a22m22a68z88a80l96o70v60á
Hlavně držím pěsti, ať se jim ten trabant s automatem nějak nepokazí! To by mohl být snad takový jediný zásadní zásek, se kterým by si bohužel nemuseli tak úplně poradit...
Šťastnou cestu!
M67a14r66t16i59n 30L48a55c22o
Hycomat sa skôr, či neskôr pokazí, je to súčiastka navyše. Mám to doma, už tretí rok je mimo prevádzky.... Výhoda je, že sa dá za pár minút odstaviť a auto funguje normálne ďalej, s nohou ovládanou spojkou. A nešpekuluj, Dane, s nejakým prídavným mazaním, je to zase len niečo navyše. Čerpadlo sa pokazí = motor sa zadrie. Mali to kedysi Jawy a Čezety (oilmaster), komplikované...
Držím palce
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Čína udává v autoprůmyslu směr, pekingskému salonu vládnou elektromobily
Elektromobily a digitální konektivita jsou hlavním tématem největšího čínského autosalonu, který...
Pražský vynález: dodávky ohlídá umělá inteligence, odpočítá jim parkování
Časomíry, umělá inteligence, která umí číst poznávací značky a kamery. Radnice Prahy 1 dokončila...
Europoslanci schválili lepší vymáhání pokut za dopravní přestupky v zahraničí
V Evropské unii by měla fungovat lepší spolupráce mezi členskými státy při vymáhání pokut pro...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...