Diskuze
Ojetý Renault Safrane: nic pro šetřílky
Děkujeme za pochopení.
Martin
Safrane 2.2
Mam dotaz, nestartuje mi Safrane z ničeho nic, jen cvaká něco za palubkou. Nevíte někdo co je to za problém?
boda
Re: Safrane 2.2
zkus se zeptat na renaultclubu nebo na safrane.org, ale docasne nejde forum
Idaho
drahý provoz??
prodejem ND se živím a mohu říci že ceny jsou stejné jako na jiné evroany nebo japonce téhle tříy asehnat jde vše.
K autorovi článku řeknu jedno, pokud nekdo počítá do nákladu ročních na vuz i benzín je vůl..
Pokud si vezmu auto co bude mít prumernou spoetřebu 6l /100 a najedu s ním ročně 70tis km znamená to při současných cenách benzínu náklady 126tis ročne jen v benzínu, znamená to tedy že to auto je moc drahé na provoz?
Díly které si pisatel "stěžuje" že menil, jsou díly, které vyměníte u 99% vozu s takovímto stavem tacha a roku výroby provozovaných na našich "komunikacích" - proste jako každe jiné auto.
Se safrane mám zkušenosti s vládní verzí a bylo to velice pohodlné auto, o spolehlivosti nemohu mluvit, jelikož jsme ho meli jen 3roky ( zakoupeno nové ) anjeto melo za ty 3 roky 195tis km, s tím že se tam jednou menili tlumiče a komplet kotouče, jinak jen desky olej atd..
rebbe
Logan je Renault s nejlepším poměrem nákladů a užitku.
vše ostatní má problém v tom, že francouzské náhradní díly jsou k nezaplacení.
Bob
Re: Logan je Renault s nejlepším poměrem nákladů a užitku.
Autor je magor - chlubit se v recenzi na jakoukoliv ojetinu, že jsem lepší než "paka v TDI" je ubohé
Jintaj
jak tak koukám...
Tak SAAB 9-5 není zdaleka nejnákladnější auto, co se údržby a spotřeby týče
Roumen
Aha...
Takze si tu Safrankari, Oktavkari a Pasatari davaji zavody...tak proto to na silnici vypada tak, jak to vypada...je proste treba jim ukazat...
MHHH
Safrane a Renault obecně? Průser.
Koupil jsem si Safrane nový v roce 1994. Nestačil jsem počítat závady. Dealera (J.B.Autocentrum) jsem zažaloval na zrušení kupní smlouvy, v roce 2001 jsem soud vyhrál, ale dealer mezitím skončil. A Renault ČR se tomu jen vysmál. Aź si někdy budete chtít kupovat Renault, tak nezapomeňte, že se zárukou v ČR, kterou si platíte v ceně, to bude velmi problematické. Sám jsem to zažil na vlastní kůži. Utíkejte od Renaultu, co to dá!
rebbe
Re: Safrane a Renault obecně? Průser.
Uvědom si, že Renault je francouzský národní podnik, řízený socialisty. Stejnou důvěru, jako k Paroubkovi můžeš mít i k Renaultu.
Jakub
Biturbo
Kamarád měl Safrane Biturbo s rozšířenou bezpečností výbavou (údajně neprůstřelná skla a další). Nevím jak, ale sehnal to přímo z Francie asi z výprodeje státních aut. Jen to mělo vymontované nějaké "tajné" technologie a přídavné pancíře (asi nějaké kompozity).
Ale jezdilo to nádherně a to pohodlí...
Pavel
Renault
Článek je napsaný velmi dobře, kdo jen trochu rozumí autům, ví, o čem je řeč. Já mám zkušenost s jeho podstatně starším bráchou - Renault 21 2,1 TD, ročník 1992. To auto mělo najeto 200000 km, dvě havárie, 5 majitelů - z toho 3 frajery, kteří se nestarali o nic kromě nafty a dva, kteří ho dávali trochu dohromady. Auto jezdí do dnes, spotřeba 8 litrů nafty, prochází oficiálně STK i emise a autům s motorem TDI jednoznačně dává na frak. Jediný problém - ND. Tak jak bylo psáno ve článku. Cenová politika Renaultu je strašná
Dnes už ho nemám, ale s klidným svědomím můžu říct, že u Renaultu jsou vždy o nějaký ten rok a více popředu před ostatními. Problémem je cena, ale to už je o něčem jiném...
pz
Frajer Praha-Ostrava 145 km/h
Zajímalo by mě, proč do iDnes.cz mohou psát články lidé, kteří se veřejně přiznávají k bezohledné jízdě (bežně 180-200 km/h) na české dálnici. To může udělat dojem jen na nezkušeného a zakomplexovaného řidiče (nejspíše mladého). Lidi, probuďte se už konečně! Auta jsou krásná, ale rychlost patří do rukou profesionálů na okruzích a ne do běžného provozu, kde jedou i vaše děti!
standa666
Re: Frajer Praha-Ostrava 145 km/h
jezis marja, to sou zase kecy od dedku...
Autofotka: Sen z plakátů v kotrmelcích. Mladíček v tunelu rozbil Ferrari F40
Symbol italské nenažranosti se již skoro čtyři dekády pokouší zabít své řidiče. Jízda s Ferrari F40...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Pražský vynález: dodávky ohlídá umělá inteligence, odpočítá jim parkování
Časomíry, umělá inteligence, která umí číst poznávací značky a kamery. Radnice Prahy 1 dokončila...
Fiat 500X je tajný tip z bazaru. Když měníte olej, vydrží věčně
Premium Kompaktní crossover je na trhu od roku 2014 a v roce 2018 prodělal facelift spolu s přechodem na...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Autosalon v Pekingu ukazuje, jak moc Čína ujela zbytku světa
„Auto není mrtvé a autosalony také ne. Když vidíte, kolik stovek influencerů a moderátorů, převážně...
Michelangelo špíny vystačí s málem. Zaprášená auta proměňuje v umělecká díla
Žádná plátna, žádné barvy. Američan Scott Wade si vystačí se štětcem a špinavými auty. Na jejich...
Tip pro autaře, na Prvního máje je veteránský závod s devadesátiletou tradicí
Okruh Českobrodský, slavný závod s devadesátiletou tradicí odstartuje svůj jubilejní ročník už...
Autosalon v Pekingu ukazuje, jak moc Čína ujela zbytku světa
„Auto není mrtvé a autosalony také ne. Když vidíte, kolik stovek influencerů a moderátorů, převážně...
Analýza: EU by k zastavení ataku elektromobilů z Číny potřebovala 50% cla
K zastavení přílivu levných elektromobilů z Číny by Evropská unie musela na dovoz těchto vozů...
10 nejčastějších podvodů na internetu: Dokážete ochránit sebe i svou rodinu?
V digitální éře, kde technologie proniká do všech aspektů našich životů, se také zvyšuje riziko podvodů. Od falešných e-mailů a inzerátů až po...