Premium

Získejte všechny články mimořádně
jen za 49 Kč/3 měsíce

Diskuze

Nová šance pro automobilky: vydělávat na mladých ojetinách

Stáří českého automobilového parku je notoricky známé. Patnáct let a víc. Samotné automobilky už tuší, že víc nových aut při aktuální kupní síle Čechů a situaci na trhu neudají. Takže se začaly tlačit do prodeje vlastních ojetých vozů.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MP

A co takhle zlevnit auta!!! Nedávat tam nesmysle,které málokdo používá.

0 0
možnosti
JK

J32a33n 32K62r70u12p24k48a

18. 5. 2019 8:09

No novinka to neni. Nekteri (Toyota v Ostrave) do toho programu davaji vozy svych zamestnancu, ktere vykazou v prvnich letech vaznou vadu (profoukle tesneni pod hlavou). Samozrejme vse zamaskovano.

1 0
možnosti
MJ

Mladé ojetiny 1-3 roky většinou z operáků dávají smysl pouze u manažerských aut, kde je propad ceny větší, díky větší pořizovací ceně novky. U flotilové konfekce, kde se vždy hledí na co nejmenší pořizovačku a tomu odpovídá i barva a výbava vozu, tak tady bych se okamžitě otočil a šel si raději pro novku. Ojetina musí mít výraznou finanční úsporu na prodejní ceně oproti novce a ne skoro stejnou, nebo velmi mírně menší, což za ty možné rizika vůbec nestojí, i když je to stále v záruce. Stejně tak, bych si nikdy nekoupil novku - předváděčku, protože vím, jak spousta lidí tomu dává za uši a prodejci je nechají, protože někdo po menší slevě po tom stejně vždycky skočí.

2 0
možnosti
ZH

Do nového auta určitě ne, cena hodně rychle padá oproti zánovnímu autu, tam už je cena o dost nižší a auto je přitom ve stavu jako by člověk kupoval nové. V bazarech jich je také velká spousta a nájezd mnohdy nepřesáhne 100 km.

0 0
možnosti
MB

Já kupuju ojetiny především od lidí (společností), co mi dokáží garantovat, že to vozidlo nebylo vážněji bourané.

0 0
možnosti
JH

Výhoda auta do 3 let je že ho automobilka pořád prodává za cenu vyšší než jsou přímé náklady.

Vyrobit středně vybavenou Oktávku nestojí více než čtvrt mega bez DPH.

0 0
možnosti
VB

automobilka potřebuje hlavně vydělat, aby mohla zaplatit zaměstnancům, poslat půlku jejich platu státu a ještě musí zbýt pro majitele a proto musí prodat auto do tří let za co nejvíc peněz, kolik je za něj kdo ochoten dát a to bez ohledu na jejím přímé náklady

1 0
možnosti
RN

"Pokles ceny v prvním roce" ....

Je otázka, jak to počítají - pokud z ceníkové ceny, tak je pokles samozřejmě extrémní, ale za ní nekupuje snad nikdo

4 0
možnosti
MK

Tak nejak, ono obcas clovek koupi i nove levneji, nez tyhle vyhodne "zanovni ojetiny"....

A ono kdyz si clovek vsimne, ze treba superby (ktere ma skoda plus za celkem zajimave ceny) maji po tech dvou letech najeto 80 000, tak to uz neni uplne zanovni auto, ale ma slusnou cast svoji zivotnosti za sebou a pak ta cena zas tak svetoborna neni...

5 0
možnosti
MV

Někdo své referentské auto dokáže i za jeden rok zestárnout o 5 let, protože ho doslova huntuje, a to jak motor, tak interiér. Prostě jsem to nafasoval a nic mne to nestálo.

10 0
možnosti
VB

moc nechápu, proč by měl někdo šetřit podnikový auto, to jsem nikdy nedělal, to by za chvíli mohli třeba lidi šetřit v práci vodu a nebo tak

1 11
možnosti
JM

J53a90n 45M27a67l66ý

17. 5. 2019 8:54

S narůstajícím tlakem na nižší emise CO2 flotilového průměru nových vozů je obchod s ojetinami logickým cílem samotných automobilek.

0 0
možnosti
VB

tak to si nejsem jistěj, jestli prodej ročních referentských aut nějak souvisí s budoucím zavedením limitů CO2, vlastně jsem si jistej, že ne, tyhle auta by se prodala jak tak, jen by je neprodala automobilka, ale někdo jinej, se zpřísňujísími se limity souvisí přechod na elektromobily, ale ne to, kdo prodá roční auto

0 0
možnosti
VK

V98í13t 64K56o79u29b70a

17. 5. 2019 7:40

Se slevou 20% se běžně dají pořídit nová skladová auta, nebo kusy co musí dealer odebrat nuceně z distribuce. Nevidím jediný důvod kupovat rok, nebo skoro 2 roky staré auto, navíc s 30-ti tisíci, za srovnatelnou cenu. Sám jsem vloni koupil předváděčku, která měla 20 km a to předvádění jsem si v ní odjezdil sám před vlastním přepisem vozu. Sleva 24% z ceníku, záruka 5 let.

Rodina by ale potřebovala čtyř, nebo pětileté vozy do sto tisíc, aby jim řekněme 10 let mohly sloužit. Bazary jsou ale plné sedmiletých firemních vraků se skutečným nájezdem okolo dvou set s mizernou údržbou prakticky zralé do šrotu.

8 0
možnosti
JD

J97a21n 47D77l17o10u59h55ý

17. 5. 2019 8:44

2 roky stary superb tdi dsg poridite u skoda plus od 390 tisic bez dph. Nevidim duvod kupovat stejne auto jako nove. V drtive vetsine se jedna o vozy, ktere sam autosalon prodal jako nove a pak na nich delal servis. Historie elza je samozrejmosti. Nektere kusy (ty drazsi) maji zaruku 5 let.

0 0
možnosti
  • Nejčtenější

BMW prohrálo soud s budějovickým prodejcem ojetin o právo na užití loga

21. května 2024

Exkluzivně Může nezávislý prodejce ojetých aut používat na provozovně logo automobilky, i když s ní nemá...

Italové zadrželi zásilku fiátků z Maroka. Budou strhávat nálepky s vlajkou

20. května 2024

Italská policie zabavila víc než 130 vozů značky Fiat dovezených z Maroka na základě podezření, že...

{NADPIS}

{LABEL} {POPISEK}

Škoda láká na nový elektrický Elroq. Máme fotky z provozu

23. května 2024

Exkluzivně Škoda Auto zveřejnila první oficiální siluetu zcela nového modelu Elroq. Maskovaný prototyp nafotil...

Umělá inteligence obchoduje s auty líp než člověk. Umí i mluvit se zákazníky

20. května 2024

AURES Holdings překonává třicetileté prodejní rekordy díky nasazení umělé inteligence do svého...

{NADPIS}

{LABEL} {POPISEK}

Distingovaní gentlemani táhli Prahou, jízdu vedl prezident Pavel

20. května 2024

Už po jedenácté projela Prahou Distinguished Gentleman’s Ride, tedy jízda distingovaných...

Číňané letos začnou u Českých Budějovic vyrábět sedačky pro BMW

24. května 2024

Firma Nobo Automotive Systems Czech Republic bude jako první pobočka této čínské společnosti v...

Mini Cooper přepřáhl na elektro a odstěhoval se do Číny. Je to skvělý dravec

24. května 2024

Exkluzivně Nový bateriový Mini Cooper je perfektním důkazem, že Čína tahá v elektromobilitě za delší konec...

Plán Bruselu nevychází, Evropa vůbec nestíhá stavbu nabíječek elektroaut

24. května 2024

Nizozemko, Německo a Francie – v těchto třech zemích je 61 % nabíjecích stanic ze všech zemí EU....

Nejdůležitější elektrická kia přibzučí už na podzim. Prošmejdili jsme ji

23. května 2024

EV3 bude jedním z nejdůležitějších modelů značky Kia. Relativně malý, jen 430 centimetrů dlouhý...