Diskuze
Když nechcete octavii: Honda Civic Aerodeck
Děkujeme za pochopení.
majkie
Moje zkušenost
Mám toto auto r.v. 99, motor 1,5 VTEC 84 kW a musím říct, že za octavii bych neměnil. Každému dle chuti, ale já oceňuji lepší jízdní vlastnosti (přeci jenom octávka má malý rozvor a velkou kastli s dlouhým zadním převisem), díky dlouhému rozvoru dost místa i na zadních sedačkách, kufr je proti obřímu v octávce menší, ale pro mě dostatečný. Spolehlivost zatím stoprocentní. Spotřebák nepočítám - zadní díl výfuku, destičky, kotouče, rozvody, filtry. Opravy žádné. Líbí se mi, že jde o neokoukané auto, kterých moc nejezdí a nekrade se. Spousta octávek v Praze má poničené zámky.
DaM
Mel jsem tu cest ...
... si v roce 1999 koupit presne tento model, jen s motorem 1.6 VTEC (novy, z prodejny). Byla to tehdy moje druha Honda. Kdybych nebyl blbec a po roce a pul ji neposlal v desti na strechu, slouzi mi dodnes. Byl to naprosto super kombik - mista hodne a jizda vyborna.
jedenznich
honda
presne tohle auto jsem mel kupovane jako nove cca 4 roky najeto cca 100.000 km. Byl to jedinny japonec s kterym jsem moc poskojeny nebyl a to z duvodu, ze se hodne sjizdely gumy, odchazely brzdy, problemy byly s elektrikou (zlobila zadni svetla). Po motoricke strance bez problemu
PS: nejzdil jsem s tim ani jako prase ani to nebylo pretezovano, zrejme podvozek z 5D nebyl pro kombi vhodny
pepa
oktávka/civik
Mám oktávku z r. 2001 s 265 tisíci kilometrů a když to porovnám s tímto článkem, tak jsem měl problémů mnohem méně. Pravdou je, že jsem po celou dobu jediný majitel, což udělá hodně, ale výfuk ani jiné zmiňované části jsem ještě neměnil. Za tu dobu jsem měnil (krom základního servisu) pouze 2x rozvody, 1x tlumiče, 2x brzdy, zapalovací cívky (v záruce), chladič klimatizace. Jinak jezdím stále a auto je poměrně v bezvadném stavu bez jakékoliv koroze. I výfuk ještě asi chvíli vydrží...
m.
Re: oktávka/civik
rozuměj jestli byla ta Honda přetočená tak kdoví co všechno na tom ještě bylo "špinavý", ono záleží na servisu, o tom jak se člověk o to stará, kolikátej je majitel (jak píšeš sám) a pod. Znám taky hafo lidí co mají Š.Okt. a tolik problémů nemají. Na druhou stranu znám hafo lidí co mají Civica a neměnili na tom (krom klasiky) nic ;o)
terry
zdatné kvalitní auto???
Tak jak je to popsané v článku, tak je to celkem naprosto standartní (spíše podprůměrné) auto. Je to samozřejmě asi horší kus, ale i tak je těch závad víc než dost. Jsem zvědav na hondaře, jak tady zase budou omýlat své tvrzení o supr kvalitě japonců proti Škodě a VW, ale myslím si, že japonská auta jsou naprosto stejná a co do životnosti o něco horší a tento článek tomu odpovídá. Problém je spíše v tom, že oktávku měl nebo má prakticky každý, tak se to různými pomluvami jen hemží, ale hondu má jen malé procento lidí, kteří o tom básní jen samou chválu... pravda bude někde uprostřed. Takže nic supr to nebude...
m
jako...
...po 7mi letech tyhle opravy? No nevím.. mám chryslera a ND a servis mi přijde skoro levnější:-) Spíš ten člověk kápl na šméčko, neb Hondy (Civic, Accord..) by po 7mi letech měly jezdit bez nějakých extra oprav v pohodě. Na rez si počkáme další 3 roky:-) Apropos, spotřeba solidní na to že je to kombík (ikdyž větší a bezpečnější C5 Citroen 5-6 litrů >nafta). Ale už tím že to mělo přetočenej počítač a že to bylo poje..aný a neservisovaný tak si myslím, že to extra kup nebyl.
mattonka
no...
Chtělo by to trochu korektury, jinak z toho mám pocit, že si pán koupil docela vrak...A škoda, že nám redakce neposkytla trochu víc fotek...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Čína udává v autoprůmyslu směr, pekingskému salonu vládnou elektromobily
Elektromobily a digitální konektivita jsou hlavním tématem největšího čínského autosalonu, který...
Pražský vynález: dodávky ohlídá umělá inteligence, odpočítá jim parkování
Časomíry, umělá inteligence, která umí číst poznávací značky a kamery. Radnice Prahy 1 dokončila...
Europoslanci schválili lepší vymáhání pokut za dopravní přestupky v zahraničí
V Evropské unii by měla fungovat lepší spolupráce mezi členskými státy při vymáhání pokut pro...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Nespí vaše dítě? Přečtěte si, jak nespavost vyřešit
Nespavost a problémy se spánkem se v různé míře objevují až u 30 % dětí. Mohou se projevovat častým buzením, problémy s usínáním, brzkým vstáváním...