Diskuze
Auto je od šesti válců nahoru
Děkujeme za pochopení.
Kadel
V8
Od osmi :) Jeep Grand Cherokee V8 5,2l. Spotřebu 7l/100km mám s vypnutým motorem :)
Martin
V8
Zajezdil sem si s pár V8-čkama, V6stkama, a je to fakt jiný kafe. A ty kecy o spotřebě to je fakt na palici. Měl sem Tatru 613 motor 3,5 L spotřeba klidná jízda do 12 L/100, a to už byl motor co něco pamatoval. Velkej objem nemusíte honit do toček proto vydrží hafo kilometrú a vlastne svému majitely šetří money. Je pravda že naš cesty nejsou US silnice ale pokud nekdo jezdí s rozumem je to vphode. Kámoš občas jezdí s Cadillacem 5,2. Když jede slušne tak do 14 l se vejde. Samo, když se tomu šlápne na krk tak to cucne nejakej ten litr.
Jinak ohledně ekologie. Jistá automobilka která je pro ekologa modla( hybrid, motor 1,5), ale že tahleta firma kvuli tomu na Aliašce skoupila lány lesa aby tam mohla těžit vzácne kovy do baterek svého hybridu a zničile les tak že tam NASA testuje vozítka co letí potom na Mars, ktomu se nehlásí.
Tam za vodou v rakosi
Re: V8
Kazdy ma ty hloupe predsudky, ze V8 enom zere a nic jineho. V plno aplikacich je V8 uspornejsi nez V6. Pokud je vozidlo tezsi (pickup truck, SUV....) V8 nema o nic horsi spotrebu nez V6, akorat nemusi tak makat a tim padem dele vydrzi. Spotreba hodne souvisi s tim, jak je silny motor aby to vozidlo vubec dal do pohybu. Plne nalozeny auto s V6 bude mit urcite horsi spotrebu nez V8, protoze budete mit nohu na plynu seslaplou nize o hodne dele, nez dosahnete stejne rychlosti jako s V8........
Petr
Já bych to nechtěl :)
Krom toho že kamarád US auta občas opravuje, tak je taky jejich fanouškem. Jednou mi půjčil Chevrolet Impala 1958, je to opravdu machrovinka, ale na běžný provoz u nás se to moc nehodí. V Praze byl problém na každém parkovišti, o podzemních garážích ani řeč. Na úzkých silničkách na vysočině obtížné vyhýbání, v zatáčkách náklon jako hrom a o spotřebě ani nemluvit. Spíš je to na komfortní svezení po rovné dálnici. Potom jsem měl ještě půjčený jeho vlastní Chevrolet Alero 1999, na to že měl 3,5l nebyla jízdní dynamika nic moc, v zatáčkách taky občas zapištěly pneu, ale drželo. Průšvih byl na vysočině. Přesto že jsem "brzdil i motorem" při sjezdu z jednoho táhlého kopce se mi přehřály brzdy a bylo tam hodně adrenalinu :) Kamarád mi na to řekl, že už je zvyklý :D Takže na víkendové výlety a na machrování snad ano, ale jinak jsou to žrouti.
Tam za vodou v rakosi
Re: Já bych to nechtěl :)
Neni ten Chevrolet nahodou Oldsmobile Alero? Chevrolet zadne Alero nikdy nevyrabel............
Coraxus
V8 má budoucnost! :-)
Podívejte se na dnešní článek - ropu budou vyrábět bakterie, cena při masové výrobě odhadována na $50 za barel !
ABC Maniac
Rád bych vyjádřil poděkování redakci a Frantovi Dvořákovi
za již tradičně velmi obsáhlou fotogalerii
Coraxus
Re: Rád bych vyjádřil poděkování redakci a Frantovi Dvořákov
To víš - v kritické chvíli mu došel film
Anti VW
V8
kdo ameriku jednou má, už jiný auto nechce, 450 koní - 13,5l mix.
spotřeba
Spotřeba podle jízdy
Jezdím už nějaký roky s V8, zkušenost ... super svezení, klidná jízda ( hlavně když předjíždíte nějakého ... který přídává), až na to že trpí u nich převodovky ( není se čemu divit ), ale spotřeba je na delší trasy úplně někde jinde než si mnoho lidí představuje třeba poslední dovolená itálie v tahu 130 po dálnici, spotřeba 9l při celkové hmotnosti 3000 kg, kamarád jel v závěsu s 1.4 celou dobu na podlaze v alpách a divil se že je na 10 l ! samozřejmě naloženej.
Tam za vodou v rakosi
Je to panove o pohodli........
Pokud jste se nesvezli v americky kare, tak se nemusite ani namahat neco psat o tom, ze to zere a ze to ma velky motor a blablabla. Pokud jste se svezli nekde okolo baraku, tak taky ne. Jedte tak 500 - 600 km a potom vypravejte, ze neni nad nejakou skodovku V cechach silnice nejsou dost velky ani na ta normalni mala evropska auta.....na toz na ta prava auta
jahodove_ticho
ale jako jo
je to pěkný a přeju jim to. ale já používám auto na ježdění a ne na válení. gauč mám v obejváku a nepotřebuju ho v autě. To že někdo neřeší spotřebu je jeho blbost. Už vidim někoho jak si dává pivo zásadně za dvě kila půlitr, protože on cenu neřeší. A po parkování ve městě s pětimetrovou Omegou sem neutek k nějakýmu pidimrdu, ale tak ymi už nebaví hodinu objíždět okolí jestli tam neni parkoviště pro autobusy...
petr štursa (velmi arogantní)
Re: ale jako jo
A nebylo by lepsi naucit se parkovat?
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části
Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...
Prodej rodinného domu, 2532 m2, Vejprty, ul. Nerudova
Nerudova, Vejprty, okres Chomutov
4 449 000 Kč