„Docházejí nám zásoby některých špičkových šampaňských vín,“ uvedl šéf společnosti Philippe Schaus v rozhovoru s televizí Bloomberg na Fóru nové ekonomiky v Singapuru. Dodal, že současné období ve firmě interně nazývají „zlatá 20. léta“, jak se označovala 20. léta minulého století. Doplnění nabídky čeká společnost v příštím roce.
Francouzský prodejce luxusního zboží LVMH, pod nějž Moët Hennessy spadá, ve svých posledních výsledcích překonal odhady analytiků ve čtyřech z pěti hlavních divizí. Společnost Hermès International zaznamenala nárůst tržeb o 24 procent, a to i přes zvýšení cen mnoha výrobků.
Bohatí spotřebitelé sice zatím signalizují, že jsou stále ochotni kupovat drahé zboží, ale světové hospodářství se potýká s narůstajícími problémy. „Klíčovým prvkem nejistoty je inflace,“ uvedl Schaus. „Růst nákladů na suroviny může znamenat, že společnost zvýší cenu některých výrobků o vysoké jednociferné nebo nízké dvouciferné částky,“ dodal.