Svaz pro regulaci reklamy stížnost posoudí a je možné, že kampaň zakáže.
Reklama ukazuje luxusní apartmá v Riu na mořském pobřeží, v němž si devětadvacetiletá Hiltonová v krátkých černých šatech bere z lednice provokativním způsobem plechovku piva. Odnaproti ji tajně fotografuje mladík z protějšího domu. Hiltonová se s plechovkou mazlí a nakonec ji otevře za potlesku kolemjdoucích, kteří její "představení" sledují.
Reklama propaguje nové světlé pivo Devassa Bem Loura a Hiltonová, jejíž bouřlivý život a častá účast na společenských večírcích bývá předmětem zájmu bulvárních médií, pro značku vystupovala už na nedávném karnevalu v Riu.
Brazilský Svaz pro regulaci reklamy také zkoumá, zda v reklamě kromě možného sexismu nejde také o propagaci nadměrné konzumace alkoholu.
Koncern Schincariol, jehož výrobek reklama propaguje, se zatím ke stížnosti nevyjádřil.