Oběma pilotům škodovácké stáje se soutěž na Novém Zélandu zamlouvá. Jak Didieru Auriolovi, tak Tonimu Gardemeistrovi se tady tradičně daří. Auriol v minulých letech dokonce několikrát vedl absolutní klasifikaci, ale na výhru nakonec nedosáhl. "Mám novozélansdkou rallye rád. Je to velmi rychlá soutěž, při které musíme jet po celou dobu skutečně naplno. To by mělo octaviím vyhovovat," uvedl Didier Auriol.
Fim Toni Gardemeister prožil v okolí Aucklandu první velké okamžiky kariéry. Při svém premiérovém startu v podniku mistrovství světa v roce 1999 tady na sebe poprvé výrazně upozornil, když skončil třetí. "Rychlé tratě zkoušek mám rád, je to přesně podle mého gusta. Chtěl bych tady získat další body do mistrovství světa," řekl Gardemeister.
Největší část škodováckého týmu odcestovala na Nový Zéland ve čtvrtek a je už v místě soutěže. Poslední lidé z továrního týmu usednou do letadla v neděli. Cesta trvá téměř čtyřiadvacet hodin. Ovšem jako první se na cestu vydala soutěžní auta, která opustila tovární brány už na konci února a v kontejnerech dorazila do místa klání na konci minulého měsíce.
Rallye Nový Zéland startuje slavnostně ve čtvrtek 10. dubna, první porce rychlostních zkoušek čeká posádky v pátek, cíl je naplánován na nedělní odpoledne. V sobotu absolvují jezdci vůbec nejdelší rychlostní zkoušku celého mistrovského seriálu nazvanou Parahi Ararua, která měří 59 kilometrů.