- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Vy jste studoval ve kterém kravíně?
Jj v Číně je to supet. Za kulturní revoluce tam žáci zloukly a lynčovali učitele i na ulicích a mnoho jich ubili či jim způsobili trvalé zdravotní problémy. Čína je ideální vzor tak pro delírijního Miloše.
Úspěšný učitel musí být respektovanou osobností. Takoví ale u nás míří do lukrativnějších povolání a za kateru usedají ti zbylí. To je dáno politikou státu a jeho voličů. A historií, kdy vzdělanci byli vyemigrováni.
U polovzdělaných voličů naší vlády organizovaného zločinu nelze očekávat podporu vzdělanců, kteří jsou pejorativně nazývání "pražskou kavárnou", a kam patří i většina učitelů.
Studijní výkony více souvisí s úctou společnosti ke vzdělání. Učitelé jsou omezováni vysokou administrativou, kterou na ně kladou ministerští úředníci, kteří takto dávají najevo, že se mohou v práci předřít
V průměru učitelský plat nijak nízký není, tedy ani objem financnich prostředků na učitelské mzdy, ale ty tabulky s vysezenym platem bez zohlednění kvality jsou problém....
Čeští učitelé vyšli z výzkumu jako šestí od konce...je nyní odpovědí na většinu problémů...plus politické vedení a nekonečné reformy amatérů...povolání bude mít vážnost, až většině populace nebude vadit vysoký plat učitelů a ti budou mít čas na školu a taky pokud školy nebudou placeny podle počtu žáků, ale úspěšnosti absolventů ...
jen pro zajímavost, jak chcete takovou úspěšnost absolventů měřit? současnou nesmyslně nastavenou maturitou jednotnou jak pro gymnázia, tak pro učiliště? nebo tím, kolik studentů pokračuje ve studiu (opět nesmysl, když mnoho studentů na VŠ nepokračuje nebo na to prostě nemají)?
Za tu jejich mizernou práci si žádné zvýšení platu nezaslouží. Stačí už jenom ten neomarxismus co jim na školách a hlavně v Praze vtloukají do hlavy.
Když on nevalný je i výkon a um těch učitelů.
To neznamená, že se děti k němu budou chovat jako spratci. To mají děti, či rodiče řešit u ředitele, nebo u České školní inspekce ČR.
Svoboda a demokracie by neměla znamenat, že učitele pošlete do hýždí, ale že ho jako člověka respektujete.
Samozřejmě. Učit v demokracii a svobodě ale neznamená bezhlavě přikazovat a chovat se jako kati.
Každý máme určitou přirozenou autoritu. Pokud ji učitel nemá, není učitel.