Událost zaznamenal list The New York Times.
Stanici Bond Street od pátku až do úterního rána ozdobily cedule s novým názvem v jasně modré barvě s logem Burberry. Měly propagovat otevření nově přebudovaného hlavního obchodu značky na Bond Street, ale vyvolaly především řadu stížností od dezorientovaných cestujících, uvedl provozovatel hromadné dopravy v Londýně Transport for London (TfL).
„Upřímně řečeno, slyšel jsem spoustu různých věcí, ale bohužel nic pozitivního,“ řekl jeden ze zaměstnanců TfL, který si nepřál být jmenován. „Lidi říkali: Proč to tu je? Zmátlo nás to. Viděli jsme Burberry Street a mysleli jsme si, že jsme na špatném místě.“
Mluvčí TfL odmítl upřesnit, kolik firma Burberry za tuto reklamní kampaň zaplatila, ale řekl, že získané peníze budu investovány do londýnského dopravního systému.
TfL se podle své poslední finanční zprávy, která byla zveřejněna letos v červenci, potýká se stoupající inflací a provozními náklady, které jsou o pět procent vyšší než loni. Počet cestujících je nyní na 89 procentech v porovnání s dobou před pandemií covidu-19.