- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Tahle mašina než byla z procesu testování uvedena do služby, měla na svědomí snad desítky životů testovacích pilotů. Je to bezesporu víceúčelový stroj a technicky obdivuhodný, ale také jeden z nejnebezpečnějších na světe. Kdo do toho stroje vleze, musí počítat s tím, že se jedná o Boeing...
Trochu jsem na V 22 pracoval. ale v Boeingu jsem zaměstnaný nebyl, ale nechám to na znalci.
No jo Osprey. První letadlo, které mě napadlo. Škoda životů kvůli nespolehlivému stroji.
Nehody Ospreyů mají samostatné heslo na wiki: https://en.wikipedia.org/wiki/Accidents_and_incidents_involving_the_V-22_Osprey Zajímalo by mě, zda se to dá v další generaci vylepšit, nebo je zvýšené riziko v samotné koncepci stroje a nic se s tím nenadělá.
Tato koncepce má tři zásadní zakopané psy:
1. složitost pohonu generuje zvýšenou pravděpodobnost poruchy a i vysoké nároky na údržbu stroje.
2. selhání pohonu (ač jsou motory vzájemně propojeny transmisí pro přenos výkonu z jednoho na druhý) výrazně snižuje možnost reakce pilotů řešit takovou událost.
3. přechodové fáze jsou náročné na pilotáž, vyžadují kvalitně připravené piloty.
Kolik stojí taková hračka? Přemýšlím že bych rozbil prasátko.
Škoda každého, zbytečně zmařeného, lidského života
To ovšem neplatí o mrzké lůze v Kremlu!
Sláva Ukrajině, sláva statečným obráncům, smrt putinovi!
Tak už viem, prečo v tom má zakázanú prepravu americký prezident...
Do toho bych v životě nevlezl. S tím jsem pořád padal už v LHX.
Je to zajímavý stroj, ale s velmi, velmi špatnými parametry bezpečnosti. Vůbec se nedivím tomu, že jiné armády nic takového nemají, protože ani nechtějí, za ty prachy.
Osprey využívá i Japonsko a pak Izrael se už několik let snaží o nákup těchto letounů.
Proč to píšete a takhle se chováte...jak dítě
Něco si přej, padá Osprey. To batohy Osprey jsou spolehlivější.
no, v batohu 32 vojáků nepřepravíte, že?