Nova se Sazkou uvedly zcela nový druh kampaně prostřednictvím červeného...

Nova se Sazkou uvedly zcela nový druh kampaně prostřednictvím červeného tlačítka (HbbTV) a jeho unikátním cílením Max Reach | foto: TV Nova

Nova kampaní HbbTV s cílením Max Reach přivedla Sazce skoro milion diváků

  • 0
Nova uvedla ve spolupráci se Sazkou zcela nový druh kampaně prostřednictvím červeného tlačítka (HbbTV) a jeho unikátním cílením Max Reach. Tento typ reklamy u HbbTV navazuje na televizní kampaň a oslovuje právě a pouze ty diváky, kteří v televizi spot neviděli.

Kampaň Sazky HbbTV Max Reach zasáhla téměř milion unikátních diváků a vygenerovala přes 1,2 milionu impresí, uvedla televize v tiskové zprávě.

Nova doplnila, že se jedná o velmi efektivní formu komunikace s cílem maximalizovat dosah, kdy k dosavadnímu zásahu tři miliony diváků TV spotem přispělo k navýšení významným dílem právě HbbTV.

Spotová kampaň Sazky běžela na stanicích Nova, Nova Cinema, Nova Action, Nova Gold a Nova 2 od úterý 10. srpna do pátku 13. srpna. Komunikovala výjimečný Eurojackpot přes dva miliardy korun s losováním v pátek třináctého.

Cílem kampaně bylo informovat co nejvíc diváků o této nadstandardně vysoké výhře. TV Nova nabídla Sazce ke spotům nasadit kampaň Max Reach vedenou přes HbbTV. Kampaň HbbTV Max Reach byla spuštěna 48 hodin před začátkem slosování Eurojackpotu.

Nova na podzim chystá novou stanici pro ženy a z Novy 2 bude Nova Fun

„Zásah spotové kampaně v cílové skupině 4+ byl v TV 3 034 000 diváků (kumulativní reach), HbbTV k tomu přidala 919 797 unikátních diváků. Jedná se o službu, kterou v Česku nabídla TV Nova jako jedna z prvních a je zcela mimořádná i ve srovnání s ostatními zeměmi. Máme radost, že takto skvěle funguje, a těšíme se na další zadavatele, kteří tuto inovativní službu využijí,“ uvedl generální ředitel TV Nova Jan Vlček.

„Musím přiznat, že jsme byli velmi mile překvapeni, kolik dalších diváků nám kampaň prostřednictvím červeného tlačítka přinesla. Věřím, že i díky přesnému cílení budeme tento způsob komunikace na zákazníky využívat častěji,“ připojil marketingový ředitel Sazky Petr Matějovský.

HbbTV měsíčně zasáhne více než 2,2 milionů diváků skupiny Nova. Od letošního roku služba poskytuje další možnosti cílení – na základě lokality, podle verze HbbTV nebo dle výrobce televizorů. Naprostou novinkou je však cílení Max Reach, které uvedla TV Nova v srpnu 2021. 

Max Reach pracuje s faktem, zda televizní zařízení vidělo (nebo naopak nevidělo – podmínka lze nastavit) určitý obsah, například reklamní spot. Díky této informaci červené tlačítko zacílí na konkrétní zařízení podle této podmínky. 

Další srpnovou novinkou Novy je, že streamovací služba Voyo je dostupná v HbbTV.


Video