Volný radikál na svém webu v pondělí uvedl, že se myšlenkou superhrdiny, který své skutky zveřejňuje na internetu, inspirovala u obdobné kampaně na Slovensku. Kampaň vydával za své dílo, načež tuto informaci zveřejnila řada médií.
Po dvou dnech Volný radikál uvedl, že se SuperVáclavem nemá nic společného a jeho spojení s reklamou na sportovní videokamery je vymyšlené. Fiktivní reklamka tvrdí, že jen využila anonymitu internetu.
"Právě díky ní jsme se ke kampani mohli přihlásit a tak ji prakticky zrušit... Jsme přesvědčeni, že se o reklamní kampaň jedná – je jen otázkou času, kdy produkt či reálná reklamní agentura celou akci zveřejní (bude-li to mít po našem zásahu ještě vůbec cenu)," podotkl Volný radikál v prohlášení na svém webu.
Spekuluje se, že SuperVáclav propaguje videokamery GoPro, jenže jejich distributor jakékoliv spojení s ním odmítá. "Plně se od SuperVáclava a Volného radikálu distancujeme," uvedl na dotaz iDNES.cz distributor.
Rozčilen je i "pouliční hrdina". "Vyhlašuju hon na agenturu Volný radikál. Zjistěte mi, kdo za tím stojí. Lžou, že jsem reklama na kamery a špiní moje jméno. Chci se mstít," uvedl ve svém profilu na Facebooku.
SuperVáclav, za jehož maskou se podle všeho skrývá šestatřicetiletý Karel Mařík, v posledních týdnech pomazal exkrementem pejskaře, který neuklidnil po svém mazlíčkovi, nebo kvůli nesouhlasu s projektem elektronických knížek IZIP vysypal hnůj před VZP.
Minulý týden nepříliš věrohodně odmítal, že se v masce SuperVáclava skrývá zrovna on. Pořadatel dětských táborů se přitom v minulosti velmi podobných reklamních aktivit už účastnil.
7. října 2011 |