- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Ods na tom chtela vydelat a ted to vypada blede. Pry.
Tak aby to nedopadlo jak s továrnou na čipy Fialo. Tipoval bych, že to bude v Polsku. Fiala je poloviční blázen, ať jsem korektní.
Fiala o ničem nechce informovat, to znamená, že jednání s Volkswagenem nedopadlo vůbec dle jeho představ.
Vzhledem k tomu, co je o Volkswagenu aktuálně známo (problémy s poklesem zisku, předpokládané spuštění restrukturalizačního brzdícího plánu souvisejícího s odkládáním nových modelů, propouštěním, ...), dojde spíše k uzavření nějakého závodu od Škodovky, než k výstavbě nové fabriky.
A Fiala nenašel odvahu o tom informovat veřejnost a přiznat si, že zase byl za toho hloupějšího!
Ok, taky to radši nebudu komentovat.
Stejně je EV naprosto slepou vývojovou cestou ... jen ať tam zůstane to letiště ...
Takže to nedopadlo. Protože jinak by se signalista usignalizoval do bezvědomí, jen aby se pochlubil ...
Gigafactory v Plzni chce akorát vláda, zkuste hádat proč. Doufám, že jsi dnes dostal časové ultimátum a že se ti to nepovede protlačit a konečně bude klid.
Samozřejmě. Jim se tyhle kšefty náramně hodí. Ale když mají odpovědět třeba na otázku, koho tam chtějí zaměstnávat, je to jenom ble, ble... Oni nebudou tyhle přiožralé partičky potkávat za svýma třímetrovýma betonovýma plotama, nebudou ve svých lepších ordinacích lapat nové typy virů a jejich děti se v soukromých školách potkají pouze s vybranými (finančně) spolužáky. Tohle všechno si vyžere jenom zdejší spodina, která má ale (bohužel) ještě volební právo a tak je třeba jí nějak přesvědčit.
Fiala je mimo.Vysílá signály a pořád nic.Ať už jde Fiala k čertu.On by si mohl tak dát na čelo logo renault.
Proč chceme sponzorovat Volkswagen? O nic jiného nejde. Daňové prázdniny, pobídky, příspěvky na infrastrukturu, kompenzace obcím, příspěvky na zaměstnance.......
Další montovna.
Je potřeba ty peníze dávat na projekty, u kterých ta přidaná hodnota a zisk se zužitkuje v ČR.
Nemluvě o tom, VW má problém s prodejem elektroaut, omezuje výrobu a Škodovka se bojí, že jí vezmou EV do Německa, protože tam mají prázdné výrobní linky.