- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
to je ministryně , doufám, že není celá vláda odtržená od reality.
Na celé té záležitosti není závadou to, že se paní ing. M. Nováková hloupě vyjádřila , ale pouze to, že nenašla ani tu nejmenší sebereflexi a neuvedla svůj výrok na správnou míru a nechala za sebe bojovat jiné. a i premiéra!
A bohužel toto nám dělá ministryni důležitého odvětví
Možná paní... ani neví ,co to mobilní data jsou , jak fungují mobilní sítě, jak se za daná mobilní data platí. I to je možné
K tomu, aby člověk dělal ministra v ČR, musí splňovat základní předpoklad, že je blbější, než průměrný občan.
Tato dáma je u mě zkušená obchodnice a co říká mi dává smysl. Čím víc investujete, tím víc chcete, aby se vám peníze vrátily a zvýšíte cenu. Tak to dělá každý - například u nás ve starém komunistickém bazénu je vstupné 68 Kč, zatímco v novém aquaparku je vstupné 170 Kč.
Úplně jiná otázka je, jestli zákazníci o takové investice do nových technologií stojí. Já osobně jsem třeba o LTE vůbec nestál a stačilo by mi, kdyby stará technologie fungovala pořádně.
Koukám, že máme v té vládě vskutku kvalitní materiál. S takto průlomovou myšlenkou by se měla paní ministryně věnovat přednáškám na VŠE. Třeba by to revolučně změnilo ekonomiku v ČR.
Vždy jsem měl za to, že při zvýšené poptávce není důvod cenu měnit, případně ji mírně zvýšit, ale určitě ne snížit. Ale nejsem ekonom a mohu se mýlit...
Je vidět, že tato dáma vůbec nevidí do technologii. Možná by bylo vhodné zjistit jak je to s firmami CETIN a ČEZ a jak to mají operátoři s pronájmem sítí. Kdyby na tom byli operátoři tak zoufale, tak v Praze nenesou 2 největší hokejové haly jejich jména a Kelner by byl kandidát na bezdomovce...
Ta dáma by se měla věnovat již výhradně jen vnoučatům.
To je stejně "inteligentní" uvažování jako když vodárny tvrdí, že za drahou vodu si Češi můžou sami, protože vodou šetří.
Njn, když vodárny chtějí pořád větší zisk a objem prodané vody klesá. Místo, aby zefektivnily svoje provozování úměrně poklesu prodeje, tak mají pocit, že obrat musí zůstat zachován, ať se prodá 500 nebo 100. Možná zde neexistuje konkurence a lze zákazníky ždímat donekonečna.
co té Novákové kdo provedl že z ní lezou taková moudra?, jestli v tom nemají prsty Bartáčkovi.
Já to její vyjádření na rozdíl od pana premiéra chápu. Operátoři mají konstantní náklady na pořízení i provoz technologie. Takže čím méně lidí si zaplatí data, tím více budou stát. Logicky.
Že si za to lidi můžou sami je argumentační faul. Můžou si za to operátoři, že nedokážou zákazníky k nákupu přesvědčit. Logicky.
Čím větší zájem o produkt, tím je produkt dražší a naopak.