Z posledních dat o čtenosti tisku v prvním pololetí letošního roku vyplývá, že mezi čtenáři MF DNES lehce stouplo procento žen, kterých je nyní mezi pravidelnými čtenáři 434 000.
Čtvrteční Magazín DNES+TV si každý týden přečte 1 418 000 lidí, pondělní přílohu pro ženy Ona DNES pak 631 000 lidí, pochopitelně převážně čtenářek.
Nejpočetněji zastoupenou vzdělanostní skupinou mezi čtenáři jsou vysokoškoláci a středoškoláci s maturitou. Tvoří plné dvě třetiny čtenářek a čtenářů těchto novin.
Mezi vysokoškolsky vzdělanými obyvateli Česka jsou Mladá fronta DNES, čtvrteční Magazín DNES+TV a pondělní Ona DNES třemi vůbec nejčtenějšími tituly ze všech tiskovin v zemi.
Když výzkumníci zkoumali věk čtenářek a čtenářů MF DNES, zjistili, že plné dvě třetiny jsou v aktivním pracovním věku mezi 30 a 60 lety, z ostatních mírně převažují mladí do 30 let nad staršími 60 let.
Lidové noviny, které patří do stejné vydavatelské skupiny jako MF DNES, čte denně 224 000 lidí a bezplatný deník Metro 362 000.