„Stojíte na krátkodobém parkovišti. Zde je parkovné 100 Kč za půl hodiny. Jelikož zde stojíte od 11.2., Vaše parkovné ke dni 24. 2. 2019 činí 62 400 Kč. Po návratu se zastavte u nás na dispečinku,“ stálo na vzkazu psaném s pravopisnými chybami.
„V žádném případě nejde o oficiální výzvu Letiště Praha. Ihned po upozornění jsme začali zjišťovat původ oznámení, které se absolutně neslučuje s naší běžnou praxí,“ reagoval pro iDNES.cz tiskový mluvčí Roman Pacvoň.
Letiště Praha však prověřením okolností výlepu s oznámením o chybném parkování zjistilo, že výzvu vylepil bez vědomí svých nadřízených a odpovědných osob z parkingu jeden ze zaměstnanců letiště.
„Zaměstnanec tak učinil zcela v rozporu s nastaveným postupy Letiště Praha,“ řekl Pacvoň. Jménem letiště se za pochybení zaměstnance omluvil a zdůraznil, že „se jedná o zcela nevhodnou aktivitu jednotlivce“.
„Okamžitě jsme vůči zaměstnanci vyvodili důsledky a přijali nápravná opatření,“ dodal.
Příběh čtenářeMáte podobný zážitek s parkováním? Napište nám na hotline@idnes.cz. |
Pracovník byl podle slov mluvčího poučen o chybnosti svého konání, které bylo naprosto v rozporu s filozofií letiště, a bude podle mluvčího finančně potrestán srážkou ze mzdy.
„Zároveň dojde znovu k edukaci našich zaměstnanců ohledně nastavených postupů,“ uvedl mluvčí.
VIDEO: Páskou i vizitkou. Řidiči před letištěm mění SPZ a parkují zdarma: