Mezi regály jednoho z brněnských supermarketů kličkuje důchodkyně Svatava s nákupním košíkem tak plným, že přes něj sotva vidí. Uvnitř je několik čtvrtek másla, pytle rohlíků, čtvero maxibalení toaletního papíru, šunka a sýry, olej, karton mléka, plato vajec a tři čokolády. Všechno, co do košíku dala, pořídí v akci nebo za tu nejlevnější cenu. „Hlídám si to. Co z potravin nespotřebuji hned, dám do mrazáku. Máslo ve slevě, to se vyplatí nakoupit do zásoby. Ty čokolády jsou pro vnoučata, přijedou na prázdniny,“ vysvětluje.
V rukou třímá papírek s nákupním seznamem a tužku. Postupně odškrtává. „Nejezdím nakupovat moc často, ale vždycky dělám radši větší nákup. Dopředu si najdu, co budou mít kde výhodně,“ popisuje seniorka.
Mobilní aplikaci Lidl Plus dlouhodobě využívá více než 80 procent registrovaných uživatelů. Čeští zákazníci v tomto patří k nejaktivnějším v Evropě.