- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
NTM není zase až tak chudé, aby nemohlo zaplatit opravu kotle. Jen mají takovou zápůjční politiku, kdy si berou nemalé peníze za zapůjčení exponátu a veškeré platby za restaurování a zprovoznění nechávají na nájemci.
Dejte do ní velké baterky a elektromotory a oni vám jezdit eko*risti dovolí.
Co to plácáte? Životnost parního kotle nemá co dělat z ekologií. Jde o čistě bezpečností záležitost.
To máme ale pěknou hračku, tak nám ji ostatní vzaplaťte.
S tím nemám problém, ale měli by to spíš chtít po ostatních vláčkařích... prostě kampaň na startovači s odměnami od lístku na vlak, až to zase pojede, přes svezení na stanovišti, možnost jim tam od rána kibicovat při přípravách, až třeba po vypravení celého vlaku pro nějakou firemní akci.
Když dokázali dát fanoušci letectví dohromady prachy na přestěhování 154ky ze Kbel do Kunovic, železničním by to mělo vyjít taky.