Diskuze

Ve vládním plánu investic jsou zlínský stadion, kino i nová nemocnice

Ve vládním Národním investičním plánu se počítá s mnoha projekty ve Zlínském kraji. Přestože na ně ještě peníze vyčleněny nejsou, některé mají šanci je od státu získat.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Stát chce začít s elektrifikací železnice Otrokovice - Vizovice v roce 2021? V dokumentu "Dopravní fóru 2019" slibuje pan Lukáš termín 2022 a státní úředníci tamtéž neslibují žádný termín. Ani na D49. Čímž je také Obchvat Zálešné v termínovém vakuu.

S tolik potřebnou přeložkou státní silnice 1/49 se nepočítá? Co atraktivita, prosperita a životní prostředí Zlína? Do roku 2050?, když:

Státní silnice nepatří do obytných lokalit, protože se počítá s tím, že ničí prostředí 700 lidí na jeden kilometr délky.

Tím spíš nepatří do obchodních, kulturních, správních a univerzitních center měst.Zlín si zadělal na problémy při zjednosměrnění města, kdy ve stejné době zprovoznil Vsetín obchvat /prodloužila se průjezdní vzdálenost a přibyla 1 křižovatka/.

Dosud nenarození občané Zlína se budou potýkat s touto situací dopravy ještě 20let.

Všechny ostatní města s podobnými problémy plánují a tvrdě se zasazují o vyřešení dopravy vybudováním obchvatů.

Zpoždění Zlína za stejně situovaným městem Vsetínem dosáhne 70 let.

MĚSTO Uherský Brod vykupuje pozemky na svůj 2. obchvat a 3. má na papíře.

Jediným smysluplným řešením VŠECH dopravních problémů je přeložka STÁTNÍ silnice 1/49 od lípy až Malenovice s průjezdní rychlostí 90 km/hod, která zkrátí dobu průjezdu na zlomek a spotřebu paliva na 1/3 oproti jízdě Lípa - Otrokovice po dálnicích přes Hulín. Tuto zkratku bude používat celá Jižní Morava.

Město se ucpává nejenom v dopravní špičky, ale i při dopravních kolizích.

0 0
možnosti

Pokračování:

Rychlá záchranka při ucpání města skáče na každé křižovatce přes instalované zpomalovací prahy na Mostní ulici.

Tolik potřebná přeložka 1/49 má jako jediná predikci odvézt tranzit, cílovou a zdrojovou dopravu, což představuje 70% současného dopravního zatížení města.

Budoucí D49 Hulín - Slovensko bude součástí mezinárodní komunikace TEN_T Kyjev - Paříž která stáhne dopravu od polských hranic po Břeclav

D49 pomůže Zlínu odvést 2% tranzitu, současně ale brutálně zahustí dopravu v celém našem regionu.

V roce 2015 byl průjezd Zlínem v místě Tržnice 37 000 vozidel a nyní je 47 000 vozidel.

Původní vyhotovení Generelu dopravy města Zlína již v roce 2015 stanovilo, že "Kapacita dopravního skeletu města Zlína je VYČERPANÁ.

Jednou provždy je potřeba si uvědomit, že D55 Balt - Jadran /v Otrokovicích/ ani budoucí D49 Paříž /Fryšták/ Kyjev nemohou SUPLOVAT potřebu přeložky státní silnice 1/49 mimo centrum Zlína.

Stejně tak Pravobřežka, 4 proudá s průjezdní rychlostí 100 km/hod plánovaná Baťovci, na kterou jsme se těšili 90 let, skončila škrtem ministerského pera. Ministerstvo ji odmítlo financovat,"Protože by vytvořila další průtah městem BEZ PARAMETRŮ OBCHVATU MĚSTA". Proto je zavádějící akci kosmetických úprav pravého břehu Dřevnice v rámci rozpočtových možností města nazývat Pravobřežkou.

0 0
možnosti

A kdy se dočká Brno nové hokejové haly , dlouhá léta slibované?

0 0
možnosti