- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Zbytečné plýtvání penězi, bohatě by stačil nový povrch doplněný o zelené dopravní kužely a vodorovné značení.
A kde bude náhrada za to parkoviště?
Kde ta auta budou parkovat?
Nejenom auta. Rekonstrukce zruší jediné veřejné stání pro autobusy ve Zlíně
Tragedií města Zlína jsou jeho skvělé proporce, které umožnily rozšiřovat dopravu do obludných rozměrů. Proti všem architektonickým zásadám zákazu zkapacitňovat vnitřní dopravní skelet města, který vždy natáhne další a další dopravu. O tom, že se v budoucnu město zahltí měli vědět odborníci. Místo toho před 50 lety vymysleli berličku v podobě zjednosměrnění centra města. Stejná chyba se stala při budování zkapacitnění 1/49 ze Zlína do Otrokovic, protože to zachránilo situaci na pouhé jedno desetiletí. Takto město 3. tisíciletí nesmí vypadat !
Proč nebyl přijat návrh Generelu dopravy města Zlína od renomované firmy, která vyřešila dopravu Ostravy z roku 2016? Je to snad málo zbavit se 70% dopravního zatížení nejužšího centra města, které představuje cca 50 000 průjezdů za den? Existuje vůbec něco efektivnějšího? Všude jinde se potvrzuje , že ne.
Proč to tak je? Kdo se bude bavit s magistrátem města o Přeložce 1/49, které má kvalitu ovzduší 1A? Jak to, že má Uherské Hradiště kvalitu ovzduší 2B a dostane druhý obchvat na 1/55 v podobě intenzivního budování dálnice D55? Není to náhodou také tím, že Český hydrometeorologický ústav osadil své trvalé měření kvality ovzduší přímo do paty křižovatky 1/55 a 497 v centru UH? Není to chyba, když tentýž ústav vybudoval ve Zlíně stejné měření na sídlišti Jižní Svahy, které mají zanedbatelné emise, mimo hlavní dopravní koridor a dokonce do poloviny svahu, takže je měření dobře provětráváno čerstvým vzduchem?
To musí někoho potrefit natvrdo u postávající i nejtěžší dopravy /ve špičkách/ na Štefánikové, aby se začala plánovat vnější obslužnost města na náklady ŘSD? Navíc v souladu s úkolem D1.2 DOPRAVU MĚSTA ŘEŠTE VYBUDOVÁNÍM VNĚJŠÍ OBSLUŽNOSTI MĚSTA podle "Strategie města Zlína do roku 2030. Jinými slovy jde o Přeložku 1/49 mimo střed města.
Kraj vlastní pojízdné měření škodlivin v ovzduší. Proč toto trvale nepracuje za zastávkou Školní nebo pod Kolektivním domem?
Ten generel, to byla ta slatanina s tunelem, ne? To opravdu není realizovatelne
"Líbí" se mi, jak je ten článek autocentrický. Chodcům se prodlouží trasy na trase od kolejí u Centráku a školní čtvrti na Školní.
Křížení cyklostezky a chodníků je tak úžasně provedené, že se dokonale kříží. Kdyby se to otočilo, tak by se cyklostezky nekřížily.
Takových nedořešených, neUX detailů tam bude asi mnohem více... protože se to kreslí hlavně pro autíčka :(
Máte pravdu v tom, že mnoho chodců musí dostat přednost před málo automobily. Na druhé straně je také špatné znevýhodňovat frontu automobilů představující i 20 tunové kolosy. Promiňte mně pro pochopení nutné přehánění.
Díky za přivítání, máte po jednom kladném bodu. Připravuji osudový příspěvek, nezůstaňte v pravěku plánování dopravy Zlína.
Být vámi, tak bych změnil prášky a nebo doktora.
Pokud se tam bude skutečně jezdit jedním pruhem kyvadlově, tak z jedné strany bude kolona až do Březnice a z Baťovky tam nikdo neodbočí ani z jednoho směru.
Jsem zvědavý, za jak dlouho od zveřejnění článku se objeví příspěvek od AZ.
Jak dlouho to budou opravovat se nedozvíme?
To je nejspíše proto, že Korec a jeho tým cokoliv ve městě dělají, tak skončí se značným zpožděním. Ať už s plánovaným zahájením tak už s termínem dokončení. Když veřejnost nebude znát přesný termín dokončení, tak ji ten nedodržený termín nebude tak trápit.