- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Tak to je celé blíž, než jsem vůbec čekal.
Hlavne uz zacnete od Hradista a valte to na jih:)))
do UH tahle dálnice nikdy nepovede, není teda s čím začínat :-D
Prosím, na stránkách řsd nejde nikde v mapové aplikaci nic o této stavbě najít. Nevíte o tom něco?
Zářez 15 metrů hluboký? To mi přijde jako zbytečně moc. Stavbu to značně prodraží a oproti zářezu polovičnímu to nebude prakticky žádný rozdíl v hluku. Bydlel jsem nějakou dobu u frekventované silnice, která je zaříznutá do terénu asi 5 metrů, byli jsme 50 metrů od ní a prakticky jsme o ní nevěděli..
zřejmě nemají moc na výběr. Jak je vidět na tom starém videu, kde nejdřív plánovali tunel, tak je v trase svah. Takže nejdřív se budou muset dostat ve směru od Napajedel pod současnou I55 a železniční koridor a pak už budou mít kolem sebe těch 15 metrů do výšky. Je jasné, že dálnici nemůžou tak rychle po projetí pod I55 a železnicí zvednout.
Vypadá to optimisticky, než tam Egeria najde křečka nebo nějakého brouka.
Tady Egeria nic hledat nebude. Je to účelově založeny spolek s jediným cílem navždy zneužívat demokratickou legislativu pro blokaci D49. Podobne jako Deti Země, priste si neco vyberou a tam podávají odvolani na kazde lejstro, žaloby, kasace... stejne formální drobnosti, čárky ve větách, formalismy v časových údajích, ktere torpedovaly DZ u D11, nebo Egeria u D49 bez problemu prošly hned treba u obchvatu Otrokovic a jinych staveb. Tady jde pak krasne videt ze jde “hlavne” o ekologii