- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Dříve se používal název zemský škůdce. Dnes se jim říká aktivisté
Až na to, že mají pravdu. Celá zamýšlená trasa D/49 až po Lysou je absolutně zbytečná. Dálnice by měla skutečně končit u Lípy.
Klid,než se začne stavět,tak už tady nebudem.
Je patrné, že to nezajímá vás a máte jistotu, že to nebude to zajímat ani vaše potomky.
Zlínsko má smůlu. V současném stavu by v budoucí trase D49 stačila okreska. V budoucnu to ale bude veledůležité MEZINÁRODNÍ propojení TEN-T dané uzlem Pozděchov. V bude to místo, propojení s 1/57, Které dává MD přednost /dálnice Semetín/ potažmo 1/35 a přeložené E442 na Slovensko. Jenom z tohoto místa od polských hranic po Břeclav se dá překonat pohraniční pohoří Lyským průsmykem, po rovině do údolí Váhu na Slovenské dálnice. D49 Hulín - Pozděchov se stane /typuji 20 let/ důležitým propojením k naší D1 na Brno a mnoho let krajem plánované trasy Paříž - Kyjev. A tak je k tomu potřeba přistupovat JIŽ DNES. Trasa musí být naplánovaná v zářezech, tubusech, s 50 m koridory jehličnanů /ve vlastnictví původních majitelů/ co nejdále od lidí. Jedině toto umístění zajistí smysluplné propojení D49 s Přeložkou státní silnice 1/49 ze STŘEDU MĚSTA Zlína v rozsahu Lípa - Kvítkovice ev. D55.
Ještě bych připomněl důležitost Přeložky 1/49 ze středu města Zlína. Vždy to bude z Lípy do Otrokovic /a potažmo na CELOU Jižní Moravu/ 14 km. Tamtéž po dálnicích přes Hulín 44 km. Při použití Přeložky bude poloviční potřeba času a třetinová spotřeba paliva.Silnice 1/49 ucpává Zlín již za tohoto stavu a měla být přeložena místo zjednosměrnění centra města před 50 lety, v době zprovoznění obchvatu podobně do úzkého údolí situovaného města Vsetína. Zlín musí být PŘIPRAVEN na postupné mnohonásobné zahuštění dopravy.
Na rok zavřít 49ku, svézt dopravu přes Zádveřice pak se znovu zeptat Zadveřických chytrolínů na názor.
Patří pod příspěvek pana Jana Soukupa ob jedno výše.
Netušíte jak bych byl rád a se mnou 100 tisíc obyvatel Zlínské aglomerace, abyste měl pravdu. Bohužel ale jenom líčíte stávající stav. Mám ještě od krajského šéfa pro dopravu pana ing. Drozda /12 LET/ na dvě strany seznam důležitých jednání včetně mezinárodních ve věcí mezinárodní trasy TEN-T. Nahledejte si NOVINY METROPOL ze září 2017. Generální ředitel ŘSD říká: "D49 je součástí celoevropské sítě TEN-T", a já dodávám, že zatím má čas, ale nesporně jednou BUDE ZREALIZOVANÁ.
D49 by měla skončit v Lípě, dál je zbytečná. Stačilo by modernizovat stávající silnici a vybudovat obchvaty kolem většiny obcí,“ zmínil opakovaně Patrik.
- ano, to by skoro znamenalo novou cestu, při tom množství dědin, co na té trase jsou..a vsechny rekonstrukce za plneho provozu..borec už nepřemýšlí logicky, jenom prostě brzdí jakoukoliv výstavbu..
Přesně tak... sám se Patrik odkopal - on řekne postavte obchvaty - jenže tam je mezera mezi obcemi často jen pár stovek metrů - tedy komplet komunikaci v náročném terénu mimo obce = sám vlastně říká postavte rychlostku/dálnici.
Silnicari vypocitali ze staci jeden 0ruh. Jo to stejne vypocitali i u D1 a jak to tam ted vypada. Vse nasobit 2
Oni to u D1 vypočítali dobře. Součástí toho výpočtu ale byla kompletní D35. Jak se ta postaví, vozovka 3+3 by ve většině trasy D1 skutečně byla zbytečná. Že D35 nestojí, je primárně chyba nejlepší vlády, co jsme kdy měli, protože nikdy nebylo na dopraví stavby víc peněz, než mezi lety 2015 a 2019.
Je mi jedno, kterou vyberou trasu ... ale čím dříve bude stát, tím lépe....
Jsou to ti sami obcane, co si stezuji, ze v Zelechovicich stoji kazdy pracovni den dlouhe fronty. Ti lide ale do Zlina nebo na tu dalnici na Veselou nejak doskacou. Jen mi je opravdu lito obci na vychod a jihovychod od Vizovic, jako Valasske Klobouky, Slavicin a Brumov Bylnice. Tam pokud se nezlepsi napojeni na centra, tak z tech mest budou zapadle visky, kde mladi nebudou chtit vubec bydlet. Starosta Zadveric by si mel uvedomit, ze jen pouhe vyjeti na I/49 od Luhacovic zabere ve spicku i 10-15minut.
Ty fronty v Želechovicích tvoří v drtivé většině místní doprava do Zlína, tam se obávám, že dálnice tolik nepomůže. Řešení je takové nepopulární - nechat auto doma, veřejná doprava v okolí Zlína je dostatečná. Když to těm lidem stojí za to.
Už aby stála. Jezdím tam vcelku pravidelně a projíždět k hranici tu spoustu vesnic je děs.
I když na slovenské straně je to s množstvím vesnic ještě horší.