Diskuze

Klíčová cyklostezka Valašskem není kompletní, ale obcím už se vyplácí

Cyklostezka Bečva – Vlára – Váh (Bevlava), která spojuje Zlínský kraj se Slovenskem, už dostává reálné kontury. Trasa ještě není v celé délce kompletní, přesto už ukazuje turistický potenciál. V okolí vznikají turistické atrakce, v plánu už je další rozšíření i nová posezení či servisní stanice.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MP

M26a46r71t40i28n 67P80e42t23r

16. 10. 2022 19:56

Je to cyklostezka nebo smíšená stezka?

Resp. kdy končí dotace a stane se z toho smíšená stezka?

0 0
možnosti
MP

M18a60r28t42i42n 54P22e73t63r

16. 10. 2022 19:55

Jak bude hotová tak si ji na ekoloběžce projedu :-P

0 0
možnosti
ZH

Další manipulativní jednostranný článek idnes. Nechybí obvyklá lež, že „dřív se tu v podstatě člověk na kole podívat nemohl“. Než byl postaven chodník opatřený značkami Stezka pro chodce a cyklisty, dalo se tudy na kole projet bez problémů, z Valašské Polanky trvala jízda do Vsetína necelých 20 minut. Stezka je, jak je u nás zvykem, úmyslně postavena tak, aby cesta po ní trvala alespoň o polovinu déle, než jízda po souběžné silnici.

Škoda, že se autor pana Daňka nezeptal, proč jsou na stezce na každé křižovatce betonové obrubníky, proč na každé křižovatce musejí cyklisté dávat přednost vozidlům přijíždějícím zprava, proč jsou na ní ostré zatáčky. Cyklistům je nutné jízdu znepříjemnit, proto betonové obrubníky, zatáčky ostré tak, aby cyklista musel zpomalit na 15 km/h a znovu se rozjíždět, přednosti v jízdě řešené tak, aby místní voliči točvolanti, když vyjíždějí na hlavní silnici, nemuseli dávat přednost cyklistům. Cyklista má s kolem popojíždět od jedné značky konec stezky pro chodce a cyklisty ke druhé a na každé křižovatce čekat, až nadčlověk točvolant projede. A protože na stezku přispěl kraj vedený ANO, je třeba to ve stranickém tisku náležitě prezentovat.

Tvrzení, že „stavba generuje významný socioekonomický přínos pro celý region“ nemůže MMR myslet vážně. Vyhodilo se zde půl miliardy za komunikaci, po které trvá jízda déle, než po stávající silnici. A to v regionu, který dodnes nemá normální spojení s okolím. Takže vedle železnice, po které se jezdí rychlostí maximálně 80km/h a silnice, na které se sotva vyhnou dvě nákladní auta, a která se každý rok někde opravuje, bude stát nepoužitelná stezka za peníze, za které mohla být rekonstruována silnice 1.tř., třeba i s širokými krajnicemi pro cyklisty.

Jenže to by peníze šly přes ŘSD a ne přes rozpočty, na kterých sedí místní starostové. Ostatně oni mají práci ve svých obcích, dojíždět nemusejí, tak co by se přednostně nestarali o své rozpočty.

1 1
možnosti
Foto

Nealko pivo a nealko vino potecou proudem. Jeste zmenit zakon a slovo nealko zmizí!

0 0
možnosti
PM

Jediné co každému tichému kraji chybí, jsou cyklostezky a atrakce.

2 0
možnosti
Foto

A43v92i 91B13a83b52i96c

15. 10. 2022 10:57

Jet ze Zlína do Vsetína na kole- to není žádná hitparáda.

1 0
možnosti
MB

Do vsetina se jede vpohode prez vseminu, je tam jen 3 kilometrovy usek po silnici 69 a navic je to ve meste.

0 0
možnosti