- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Náhodou, to mne vždy bavilo, jak se při pokusu o akceleraci celý šukafon roztřásl a důstojně zvyšoval rychlost o 1km/h každých 10 sekund
Je zajímavé si uvědomit, že dosti archaické hurvínkoidní M 131.1 se v provozu dožily jen cca 30 let.
Symbol úpadku. Žádná záchrana, nýbrž hrobař. Než se hodinu kodrcat v tomhle krámu, si to dnes každý dá za dvacet minut autem, nebo půl hodiny busem.
Takto ta volba nestojí. Primární problém je lokálku zrušit nebo obsluhovat šuky. Lepší vlak na krátké dojíždění mezi vesnicemi kvůli Vám nikdo platit nebude. Já z mých daní určitě nechci. Šuk je ideální lowcost pro nejzákladnější obslužnost. Bohužel za něj není náhrada, proto tak dlouho drží v provozu.
Pokud trať zrušit, tak správně říkáte, že zůstane auto a bus. O možnost méně.
Oslavili, jo? Jak se dá na tomhle něco slavit? Nejhorší vlaková souprava, která kdy vznikla.
Zastaralý motor z trambusu, žádné pérování, hluk, zima nebo vedro, pomalý pohyb. A navíc je to zcela škaredé.
Správně se jmenuje Šukafon a všechny do šrotu, jeden nechat na výstrahu všem kostruktérům a designérům.
Z Trambusu Je to ležatý motor z autobusu ŠM11
Orchestrion nebo skleník slyším poprvé, ale zrovna na Turnovsku tomu nikdo neřekne jinak než kadibouda nebo sukafon (š samozřejmě, aby to nepohoršovalo cenzora)
Orchestrion jsme tomu říkali už v modelářském kroužku v roce 1975.