"Při závodě je pak znát každá startovní pozice a při rozmarech počasí je závod skutečným očistcem, hlavně pro techniku. Tratě jsou extrémně rozbité a vyjeté hluboké koleje vás odsuzují do role pouhých pasažérů."
Osudná chvilka přišla při skoku v sedmé rychlostní zkoušce úvodní etapy. Tam vzniklo poškození, které pak ovlivnilo další účinkování Vojtěcha v soutěži.
"Po dopadu na jednom ze skoků došlo k poškození chladiče a úniku chladící kapaliny, kterou jsme během následující zkoušky museli několikrát dolévat. Bohužel nám na osmé vložce praskl kardan, a tak nebylo možné pokračovat dál, což nás v tu chvíli stálo 11. místo ve skupině," vysvětlil Štěpán Vojtěch.
Při dolévání chladicí kapaliny si navíc opařil ruku vroucí vodou, vážnější popáleniny si však naštěstí nepřivodil. Definitivní konečná přišla ve druhé etapě, kdy vozu mitsubishi praskl obal převodovky.
"I přes zklamání z prvního nedokončeného světového podniku můžeme Argentinskou rallye považovat za obrovskou zkušenost a posun v naší závodní kariéře," tvrdí Vojtěch navzdory nezdaru.