Devětadvacetiletý pilot z Meclova na Domažlicku ale nechce o roli favorita ani slyšet. „Každá soutěž je jiná. To, že jsem byl v Blovicích třetí, neznamená, že budu zase mezi první trojkou. V Okříškách se pojede na suchých asfaltech a ty vyhovují třeba Vojtěchovi,“ uvažoval Karel Trněný, jehož bude letos poprvé navigovat Stanislav Kafka.
Oba letošní podniky jste absolvoval s Toyotou Corollou WRC. Teď jste přihlášen s octavií WRC. Proč?
Je to součást týmové strategie. Nastoupím s octavií, se kterou jel Karel Trojan na Šumavě, což je moje loňské auto. Je ale upravené na model EVO III. Tedy až na motor, který je zatím staršího provedení. Bezprostředně po Okříškách dojde i na něj. Každopádně se nebude opakovat loňský rok, na další vyloučení už nedojde.
Trať v Okříškách byla v minulých letech hodně rychlá. Letos na ní pořadatelé udělali změny směrované ke zpomalení. Vyhovuje vám to?
Mám docela rád rychlé tratě s plynulým tempem. Doufám, že takové úseky v Okříškách zůstanou. Šumava sice nebyla v tomto směru podle mého gusta, ale jsem rád, že jsem ji zvládl. To už o něčem svědčí. Snad nebudou erzety v Okříškách plné retardérů.