"Konzultovali jsme to už loni v listopadu s odborníky FIA a ti nám řekl, že se nás paragraf 65 netýká a my letos můžeme testovat až do konce roku. Poté, až do šampionátu vstoupíme, budeme se muset držet předpisy pro zúčastněné stáje. Pro tyto podmínky jsme připravili svoji strategii a pokud by se najednou změnily, způsobilo by nám to velké problémy," dodal Šéf Toyoty.
Švédský manažer bránil své rozhodnutí před vlnou kritiky ostatních týmů, které měly pocit, že také japonský tým by měl mít ke konci roku zakázané testy tak, jako to mají všichni ostatní.
"Říkají, že získáváme nefér výhodu, když budeme v listopadu a prosinci testovat. S tím však nemohu souhlasit, jsme totiž nový tým a chybějí nám závodní zkušenosti. Nejeli jsme zatím jediný závod. Z toho úhlu pohledu ostatní najezdili už roky a roky, my se to snažíme dohnat při testech. Mají sedmnáct závodů za sezonu, takže si nemyslím, že bychom byli nefér," hájil postavení japonského týmu Andersson.
"Možná budou mít problémy někteří z našich dodavatelů, jako například Michelin. Ti nás musí jednak zásobit svými díly, ale na druhou stranu musí ostatním týmům zajistit, že nebudeme nijak zvýhodněni. Takže ani v tom není pro nás žádná velká výhoda," dodal šéf stáje formule 1 Toyota.