"Skloubit program doma s mistrovstvím Evropy je velmi náročné. Znamená to závodit pětadvacet víkendů v řadě. Celý tým za těchto podmínek musí pracovat pod nesmírným tlakem," řekl Šenkýř, který se naopak o volných víkendech zaměří na okruhové mistrovství České republiky.
Představí se už v Jarní ceně Brna s okruhovým vozem BMW M3, ve kterém bude jeho spolujezdcem Štefan Rosina. "V dalších závodech už bude Rosinovým partnerem jeho otec. Kvůli kolizi s termíny vrchařského mistrovství Evropy jsme museli rozdělit tým na dvě skupiny, přičemž jedna pojede vrchařský šampionát a druhá se bude věnovat domácím okruhům," dodal Šenkýř.
V mistrovství Evropy, které v kategorii cestovních vozů vyhrál jako třetí Čech po Josefu Kopeckém a Otakaru Krámském, bude Šenkýř startovat na loňském voze BMW M3.
"Po sezoně jsme auto rozebrali do posledního šroubku a kompletně ho repasovali. Na základě mých poznatků ze závodů jsme upravili podvozek. Největší změnou bude nová sekvenční převodovka, která by měla přinést výrazné zrychlení. Doufám, že s takto připraveným vozem budu atakovat traťové rekordy skupiny A," naznačil cíle Šenkýř.
Do termínového kalendáře mistrovství Evropy v závodech automobilů do vrchu je letos zařazeno celkem jedenáct závodů. Sezona odstartuje 25. dubna na rakouském Rechbergu, 6. června je na programu závod Ecce homo ve Šternberku a poslední závod se pojede 19. září v chorvatském Buzetu.