O vítězství ve skupině A bojoval v první jízdě společně se Šenkýřem další český jezdec Vladimír Liška, který byl se ztrátou dvou sekund druhý. Kvůli poruše motoru ale nenastoupil do druhé jízdy. "Za této situace jsem už mohl jet ve druhé jízdě pouze na jistotu, neboť jsem měl dostatečný náskok. Závodu v Portugalsku chybělo na rozdíl od předcházejících dvou kvalitnější obsazení. Ale získané body jsou cenné," uvedl po závodě Šenkýř.
Absolutní pořadí a skupina CN: 1. Faggioli 5:10,725 min., 2. Regosa -5,421 s., 3. Bormolini -6,220 (všichni It./Osella).
Cestovní vozy - skupina A: 1. Šenkýř (ČR/BMW M3) 6:15,926, 2. Hernady (Maď./BMW M3) -20,228, 3. Menendes (Šp./Citroen) -1:01,072.
Skupina N: 1. Bedini (Mon./Ford Escort) 6:17,386, 2. Jureňa (SR/Mitsubishi) -4,494, 3. Krug (Něm./BMW M3) -4,593, 5. Voves (ČR/Subaru Impreza) -10,254.
Skupina SP: 1. Vojáček (ČR/Opel Astra) 6:44,026, 2. Rybníček (ČR/Ford Escort) -1,140, 3. Votavová (ČR/Ford Escort) -3,744.