Diskuze

Plameny zhatily Engeho naději

Tomáš Enge už nebojuje o úspěch ve 24h Le Mans. Jeho velkou naději na vítězství ve třídě GTS zastavil požár rudého Ferrari 550 Maranello týmu Prodrive. Před plameny neprchal Enge, ale jeho švýcarský kolega Alain Menu. Ten po více než polovině závodu suverénně vedl třídu, o dvě kola, ale pak se z vozu stala pochodeň. Menu vše přečkal bez úhony, když vůz odstavil v zatáčce Porsche. Engemu zůstane jako památka na premiéru ve "velkozávodě" pole position ve své kategorii a v tuto chvíli mu stále patří i nejrychlejší kolo v závodě.Ocenění Engeho při defilé v Le Mans - ZDEEngeho pole position ve třídě GTS - ZDEVýsledky a průběh 24h Le Mans - ZDE
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Poly

18. 6. 2002 21:34
Ať žije česká závist
Může mi někdo prozradit, proč většina našeho národa jen závidí, když někdo něco dokáže a je úspěšný? Ráda bych věděla, jaké výsledky své práce mohou ukázat ti věční šťouralové, kteří snad nad pivkem klábosí, jak by to dokázali lépe. Mají šanci. Ať jdou, zkusí to a pak uvidíme!!!!
0 0
možnosti

Elis

17. 6. 2002 11:52
Jasny :o)))
Fajn...takze Tome priste jed POMALINKU aby ti to auto co nejdyl vydrzelo :o)))))Hlavne abys neustval motor :o)))))
0 0
možnosti

abc

17. 6. 2002 9:26
Není důležité, co si myslíme my zde
Důležité asi bude, co si myslí mocní v tomto sportu. A podle toho, kolik dostává příležitostí, podle toho mi zrovna nepřipadá, že by Engeho schopnosti považovali za nějaké extra - spíše naopak. Byl v F1 a když předjel předpodledního jezdce, ten raději vzdal, než aby ho předjel Enge. Je tam už dost dlouho a pořád to není slavné. Možná by bylo rozumnější přejít na něco, kde by byly aspoň nějaké úspěchy. Je lepší být mistr světa motokár než 35 v F1......
0 0
možnosti

Frank Taylor

16. 6. 2002 23:32
Dost kritiky Engemu
Je to smutné kolik zakomplexovaných lidí se na fóru iDnes realizuje prostřednictví kritiky Engeho za každou cenu. Jejich základní neznalost je naprosto zžejmá. Nejde jen závod Le Mans, ale jakákoliv zmínka o výkonech Tomáše Engeho je doplněna nesmyslnou a nelogickou kritikou. Pokud to naši milí Grmela, mk a jiní u dalších článků (Enge má Pole Position...)  nechápou, pak dávají špatnou vizitku předdevším sami sobě. Tým Prodrive i Ferrari Maranello jeli v Le Mans poprvé a jen málokdy se stane, aby při premiéře nějaký vůz hned zvítězil. Naposledy se to podařilo McLarenu v roce 1995, ale těch bylo na startu mnoho a konkurence mnohem slabší. Výstup Ferrari i Engeho v Le Mans lze bezesporu hodnotit kladně. Je také evidentní, že ať se Enge objeví v jakémkoliv závodě sportovních vozů, patří tam ke špičce a rozhodně si tím dělá dobré jméno.
0 0
možnosti

Mirek

16. 6. 2002 20:14
Takový je sport
To se prostě stane,rozhodně bych to nedával za vinu některému z jezdců-to je jen čirá závist a škodolibost házet hned vinu na něj.Ukázal,že je rychlí jezdec a že na to má a to mu už nikdo nevezme.V žádném případě neudělal ostudu
0 0
možnosti

Grmela

16. 6. 2002 18:10
Enge
Za to může Enge, to je tutovka. Prostě ten motor uštval...
0 0
možnosti

Elis

16. 6. 2002 12:30
Meli smulu, to je jasny...Jinak by suverenne vyhrali!!! Pole a nejrychlejsi kolo - bomba!!! Jo a jestli se nekdo chysta letos na Hockenheim fandit Tomovi, piste na elis.bdul@post.cz!!!
0 0
možnosti

mk

16. 6. 2002 17:29
Re:
Milá Elis, jenže v 24 h Le Mans rozhoduje ani ne tak absolutní rychlost, jako spíš spolehlivost...
0 0
možnosti