„Ta trať se mi moc líbí, je úzká, stará, nekompromisní.
Postrádá jakékoliv prostory pro chyby. Statistiky však ukazují, že místní trať není zrovna můj šálek kávy,“ přiznal Fulín na internetových stránkách svého týmu.
Připomněl tak minulé sezony. V té první neviděl v Holandsku ani jednou cíl – v první jízdě odstoupil pro defekt ložiska, v té druhé těžce havaroval. A spokojený nemohl být ani loni, kdy se v Zandvoortu pral alespoň o umístění v první desítce.
„Ale bez boje se rozhodně nevzdám. Ambice na umístění jsou jen ty nejvyšší. Nicméně pokud auto nebude v pořádku, jsem připraven i na to, že víkend lehce prodáme ve prospěch posunu v nastavení pro další část sezony.“
Fulín se tím vrátil k situaci před dvěma týdny, kdy vstoupil do „Supercopy“ úvodními dvěma jízdami na německém Hockenheimringu. Obsadil tam čtvrté a třetí místo, ovšem s vozem nebyl vůbec spokojený. „Ani v jednom závodě auto nejelo podle mých představ. V tom vedru se navíc problémy s motorem ještě zvýraznily, ale nakonec jsem to i přes handicap, který vůz měl, zvládl,“ líčil Fulín.
Příčina potíží? Řídící jednotka Po podrobném rozboru dospěl Fulín se svými mechaniky k závěru, že problém byl v řídící jednotce, kterou si před závodem losovali. „Navíc na Hockenheimu autu chyběl i výkon a grip předních kol. Do Holandska máme připravené základní nastavení včetně mírných změn, které jsme schopni udělat v rámci půlhodinového volného tréninku.“
Loni Fulín v prestižním seriálu obsadil konečnou čtvrtou příčku. Teď se netají tím, že míří výš, na stupně vítězů. „Je pravda, že na Hockenheimu, který znám nejlépe z celého seriálu, jsem čekal vyšší bodový zisk. Ale netruchlíme, sezona je na samém začátku.“