„Co se nám podařilo loni, to se těžko překonává, byla to nejúspěšnější sezona v historii. Vyhráli jsme evropský šampionát, Pohár konstruktérů, uspěli jsme v Indii i Číně. Ale naše cíle jsou vždy nejvyšší, tak proč z nich slevovat,“ má opět zlaté choutky David Kalivoda, manažer Buggyry.
Lacko o Vršeckém: Mám úctu k „retajrdovanému“ |
Jako dvojku k evropskému šampionovi Lackovi tým angažoval Brita Olyho Janese, který pojede evropský šampionát poprvé.
„Nebudeme ho stresovat tlakem na výsledky, je to jeho první sezona v Evropě, okruhy pro něj budou nové, musí je poznat. Proto naše ambice v týmech nebudou nejvyšší. Spolupracujeme s ním od roku 2013, jezdil britský šampionát s naším autem. Vede rodinnou firmu, dlouho měl závodění jako koníčka. Až dva tři roky zpátky se tomu začal věnovat víc,“ říká Kalivoda k nové akvizici Buggyry.
29letý Janes se na svou premiérovou sezonu v evropském seriálu těší. „Je to vrchol ve světě truckracingu. Když jsem byl malý, někteří jezdci byli moji hrdinové a teď s nimi závodím. Mám touhu se zlepšovat, vidím tady větší možnost posunu než v britském šampionátu,“ tvrdí Janes, jenž si nemůže vynachválit spolupráci s týmovou jedničkou Lackem. „Evropský šampionát je pro truckery číslo 1, když můžu navíc jezdit v týmu s jezdcem číslo 1, není co řešit. Adam je dobrý chlapík, stejný jako já, jsme oba pohodoví kluci,“ usmívá se Brit.
Třetím do party je David Vršecký, který může zaskočit v případě zranění někoho z dua Lacko–Janes, jeho hlavní úkol ale bude jiný; má postavit nový vůz pro Adama Lacka na sezonu 2019.