Roman Častoral startoval v divizi II. Byl první v tuzemském, rakouském i zónovém mistrovství. V mistrovství Evropy skončil celkově čtvrtý. Třetí sezonu proháněl vůz Opel Astra OPC. „Ještě jsem se pro příští sezonu na 100 procent nerozhodl,“ uvedl.
Zvažuje účast v divizi IA a jel by se Škodou Fabia. „Motor je dost drahý, takže se uvidí, jestli už s novým autem pojedu příští sezonu.“
Míní, že jeho současný vůz má pořád na to, aby vyhrával. „Z divize II se mi zase tak rychle nechce,“ přemítal. „Auto má pořád i na konkurenci v mistrovství Evropy.“
Stejný vůz přivezl ze zahraničí, a až ho postaví, chce ho mít jako rezervu, půjčovat či prodat. „Pokud pojedu divizi II, tak se starým autem,“ ujistil katovický závodník.
Zdeněk Čermák už se Škodou Fabií v divizi IA letos jezdil. V posledním závodě ME vedl 500 metrů po startu. Potom mu praskla poloosa. „Teoreticky jsem mohl být celkově i druhý, ale třetí určitě,“ spočítal si. Skončil čtvrtý.
„Příští rok budu mít stejný vůz jako náhradní,“ uvedl.
Připravuje Škodu Fabia Kit Car s jiným vzhledem. „Plasty nebudou z WRC, ale mají jiný tvar,“ popsal.
Auto už testoval v Sosnové. „Ale motor byl jiný. Ten, který chceme, budeme mít až na jaře,“ dodal.
Pavel Novotný starší z týmu Spektrum RST chystá Citroën C2.
Syn Pavel byl v mistrovství republiky druhý a v zóně skončil celkově třetí. Evropský šampionát nejel.
„Když všechno dopadne dobře, pojedeme s novým autem mistrovství Evropy i mistrovství republiky,“ sdělil dále.
Auto ale vyjde na 130 tisíc euro, v přepočtu téměř 4 miliony korun. Václav Veverka byl v mistrovství Evropy v divizi 1A celkově pátý, i když jeden závod nejel. Poprvé startoval s vozem Peugeot 206 Maxi.
„Příští rok chceme auto odlehčit,“ plánuje spolehlivý reprezentant. Ve hmotnosti svého vozu může desítky kilogramu ubrat. O starosti v zimě má postaráno.