Minardi se tak k Fordu, jenž je vlastníkem Cosworthu, vrací po době, kdy využívalo agregáty Fondmetal a Asiatech. Před tím Fordy poháněly italské vozy s přestávkami plných 10 let a pomohly jejich jezdcům k jednadvaceti bodům do hodnocení světového šampionátu.
Cosworth má s Paulem Stoddartem velmi úzké obchodní styky. Majitel Minardi si před lety koupil práva na motory VJ a JD a v Británii založil vlastní motorářskou divizi, která pracovala na jejich zdokonalení. Pod názvem European pak poháněly stroje Minardi. Motor VJ byl umístěn do Minardi PS01 a JD pohánějí experimentální dvousedadlové stroje Minardi F1x2.
"Jsme rádi, že naše spolupráce opět pokračuje. Za ty dlouhé roky jsme si vytvořili silné pouto, které je založeno na vzájemné důvěře a respektu. Minardi bude stále silnější a jsme hrdí na to, že právě v této době budou poháněno našimi motory," uvedl komerční ředitel Cosworthu Bernard Ferguson. Motory Cosworth budou v příští sezoně kromě Jaguaru a Minardi pohánět ještě vozy Jordan.
První desetiválec dorazí do továrny ve Faenze co nevidět. Inženýři a technici zatím pracují na novém šasí a podle informací firmy jde vše podle plánu. Minardi však zatím neoznámilo jezdecké složení pro příští rok.