Diskuze

Nebýt fanoušků, Dakar jsem nedokončil, prozradil Loprais

V páté etapě se jeho tatrovka zastavila. Trvalo dvě hodiny, než svou milovanou "Princeznu 69" zase zprovoznil. Konec vítězných ambicí, konec Dakaru. "Byl jsem rozhodnutý, že ze závodu odstoupím. Ale kvůli podpoře rodiny a fanoušků jsem to neudělal. Teď jsem rád," prozradil Aleš Loprais v cíli dakarské rallye v rozhovoru pro Český rozhlas.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Letos se mi Dakar líbil nejvíc za poslední tři roky. Zejména kvůli tomu, že to Loprais nezabalil (a kupodivu ani nerozbil :-) ) a dojel. Taky byla spousta trucků v Teamu a všichni tomu dávali! Tím pádem mělo smysl sledovat celou rally až do konce. A to i pres bídné české zpravodajství (nemyslím jenom iDnes, tady by stačilo přidat na fotkách u článků)

0 0
možnosti
Foto

Vyhrál několik etap? 8-o Asi jsem koukal na jiný Dakar. Pokud vím, tak Loprais letos vyhrál jen jednu etapu, pane redachtore. I to je samozřejmě úspěch, ale zase mu nepřipisujte těch úspěchů víc. A kdybyste chtěl vědět více, tak na oficiálních stránkách rallye najdete kompletní rozpis etap i toho, jak se Aleš v každé umístil. Tak byste třeba mohl zjistit, že dojel celkem sedmkrát na bedně, jednu etapu vyhrál a jednu etapu byl v celkovém průběžném vedení. Ale to bych asi chtěl po sportovní redakci moc velkou práci...

4 0
možnosti

Ten clanek asi psala pi Spacilova na zaklade znalosti z pentalogie Rychle a zbesile, ale zaujala mne jedna veta. Loprais si stezuje na to ze nema velky tym. Proc se teda nedomluvi s Kolomym a Macikem a nevytvori jeden veliky super team, ktery by ale jel na neho, tedy konec sarvatek o dluhy a plna podpora Lopraisovi, nebo se domluvit s Tomasem Tomeckem a vytvorit vetsi tym. Tavic by na takovyto tym ziskal vetsi sponzory a byl vice videt a melo by to vyznam i pro mensi zavody a Silk Way Rally. vzdyt i jeho stryc vyhraval diky tomu ze Tatra vysilala obrovsky tym

2 0
možnosti

L84u71k76a59s 56N30o71v15a64k

21. 1. 2013 13:38

Protoze mu udajne dluzi penize( Vratny nebo kdo) za lonsky dakar, proste sou tam rozbroje a hlavne Bonver mu nijak nepomuze, Loprais ma svoje know-how, zkusenosti atd...., jejich tym pro nej nema zadny uzitek, protoze nikdo z jejich tymu by mu nejel rychlou asistenci, jejich TOP jezdec jel celou dobu stylem jako se jezdilo pred 10lety( dnes uz je to opravdu 16 jednodennicg rallye, nezli 16denni maraton), a silne zaostaval, to ze nakonec skoncil pred Lopraisem je stesti, protoze etapu kdy mel nejvetsi problem s autem poradatele vyrazne zkratili.

Liprais by potreboval jeste 2auta a to jedno ktery by si nekdo pronajal a druhy ktery by jelo jako rychla asistence....

1 2
možnosti

I 5ti letý klučina,co si hraje s autíčky ví,že Aleš Loprais není syn Karla Lopraise,jak uvádí článek.Popisky k fotkám ani nekomentuju.RvRv;-€RvRv

2 0
možnosti

Proc syn, vzdyt je to jeho synovec

1 0
možnosti

R12o98m78a77n 93S10i19l65n17ý

21. 1. 2013 12:10

Je dobře, že pokračoval. Byl hodně vidět, pravidelně dojížděl etapy na bedně a některé vyhrál. A taky poprvé dokončil, to má taky svoji hodnotu.

0 0
možnosti

Takový myšlenky jako se že se na to vykašle by mít ale neměl. Je to dost nezodpovědný jak kvůli fanouškům, tak hlavně kvůli sponzorům...

2 0
možnosti

"Jeli jsme se zátěží o 500 kilogramů větší a do toho jsme měli o 1000 Nm nižší točivý moment než ostatní kamióny v první desítce. I přesto jsme dokazovali, že se s tím autem dá jet velice rychle,“

- Kamazy ruskych vitezu (prvni 3 mista) vykon 850 hp, tocivy moment 2700 Nm, vaha 9500 kg, - Iveco De Rooye (4. msito) vykon 840 hp, tocivy moment 3600 Nm, vaha 8500 kg, Tatra Loprais vykon 1000 hp, tocivy moment 3600 Nm, vaha 8800 kg, MAN Versluis  vykon 700 hp, tocivy moment 3500 NM vaha neuvedena...O cem to sakra ten chlap mluvi? Podle parametru uvedenych na oficialnich strankach Dakaru a konkretni tymu (vcetne udaji z Lopraisova webu) meli k dispozici nejvykonnejsi kamion ze vsech a to jak z pohledu hrubeho vykonu, tak po prepoctu k hmotnosti.

3 0
možnosti

uvedene udaje jsou z roku 2013...pred dvema lety situace vypadala naslednovne http://www.sport.cz/moto/rallye/clanek/181306-kamazy-to-je-uplne-jiny-svet-priznava-mechanik-tatry-martinec.html Opet na vykonnost vozu s Loprais nemuze stezovatani v nejmensim.

1 0
možnosti

J75i36ř42í 13W63u34r73m

21. 1. 2013 11:54

Proč pan Autor píše něco, čemu vůbec nerozumí. Ono nestačí že u fotek bývá psáno Karel Loprais, on už Aleš je dokonce jeho syn.

4 0
možnosti

Syn šestinásobného vítěze ... Vážení to je ostuda alá Poulíček a Tittelbach

5 0
možnosti

Redakce...není to syn, ale synovec Karla Lopraise...

3 0
možnosti