Poprvé v kariéře byl ale nucen trvale přesednout z hondy na jinou značku motocyklu, a bude si tak muset zvykat na odlišné jízdní vlastnosti nového stroje. "Jedním z hlavních rozdílů je jiný posed, díky němuž mám při vjezdu do zatáčky jiný výhled. Výhodou je lépe nastavitelný podvozek a vysoká maximální rychlost," srovnával Huleš.
Asi nejpodstatnějším rozdílem je ale odlišný způsob techniky startu, který má Aprilia složitější. "Ostré starty jsem ještě nezkoušel, protože si to pan Matteoni nepřál, abych neletěl do Japonska nervózní, že mi to třeba nejde," přiznal Huleš. Zákaz ale neplatil na výjezdy z depa při testování, kdy si čimelický závodník starty zkoušel. "Vcelku to šlo. Navíc to zvládli i ostatní, kteří na aprilii přešli. A i kdyby se mi start v závodě nepovedl, bude to zajímavé pro diváky. Budu útočit zezadu," smál se Huleš.
Přestože má za sebou pouze tři testování, ze kterých se mu jedno výrazně nepovedlo, se svými výkony je celkem spokojen. "Měli jsme jezdit více, ale dostali jsme oproti plánům později motocykl, takže to nešlo. Tento týden v Mugellu to ale již bylo výborné. Sice tam nebyli všichni, ale tamní časy by mi stačily loni na šesté místo," podotkl český reprezentant.
V loňské sezóně obsadil Huleš v hodnocení MS celkově patnácté místo. Letos by chtěl výše. "Tlak bude díky fabrické motorce vysoký. Nejdůležitější bude co nejméně padat a snažit se jet co nejrychleji. Nepočítám, že budu v první trojici, ale nechci jezdit někde vzadu," dodal Huleš.