- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
stačí zrušit ty omezující "fíčury", zrušit výdrž motoru na více závodů, povolit "novinky" a používání vylepšení tak, jak uzná jezdec. Odjakživa vyhrávali ti, kdo přišli s vylepšeníma. Jak motorů, tak aerodynamiky. Teď DRS a podobný věci. Ať si to používá každej, jak chce a uzná za vhodný. Pak si budou předjíždět jezdci tam, kde oni budou chtít a né čekat tam, kde na to bude připravenej i soupeř. Každej ví, že cokoliv na cestě od motoru ven jen ubírá výkon. Tlumiče hluku u motorů, který mají mít nějaký výkon, to je holý nesmysl. Odjakživa byla formule jedna výstavní síní výzkumu novinek do automobilovýho průmyslu. Rekuperace je výborná věc. Vylepšování motorů a všeho prostě je pokrok.
ani ty baby na startu už tam nebudou?a zvuk motorů jako vysavačů zůstane?
B.E. je ten, který F1 dovedl tam, kde je dnes. Jenže po prodeji se čekaly změny a jelikož nenastaly, tak přišla kritika, která měla znít už před lety...
Přesně tak. Do řiti šla F1 už za vlády dědka. Ti američani už jen pokračovali v sestupnym trendu a ještě zasvinili prostředí zákazama grid girls, protože tahle bolševická agenda prorůstá jak nákaza všude.
na monackém okruhu by už nepředjel nikoho ani Chuck Norris v kokpitu - ještě pamatuju doby, kdy to řezal divočák James Hunt, to bylo pokoukáníčko
.
a jeden nezapomenutelný závod jsem sledoval, kdy Brambilla předjel zezadu úplně všechny jako kdyby stáli - ono totiž v průběhu závodu začalo pršet, doslova stříkala voda a nebylo vidět a on letěl v té apokalypse neuvěřitelnou rychlostí a všechny hvězdy si namazal na chleba ala 1st place
Možná by stačilo začít zase tankovat
Tak jsme si zanadávali a 17. března hurá k televizím
To jsou chvíle, kdy jsem rád, že už jsem tak starej, že jsem zažil F1 v éře Senny a Prosta, kteří sváděli napínavý souboje a bylo jim fuk, že jezdí za jeden tým. Současná Formule je atraktivní asi jako mexický dokument o páření mořských sasanek.
Ukňouraný jednašestky na Tilkeho uniformních okruzích. Kouknu na Spa a Monzu., u ostatních na start a cíl.
Snížit objem a výkon, zrušit tu hovadinu se dvěma sadama gum, zmenšit auta, zrušit všechny elektronický serepetičky, vrátit se ke kořenů, kdy auto řídil pilot a ne komjutr.
No právěže F1 má elektroniku pravidly hodně ořezanou, bez nadsázky se dá tvrdit, že běžný osobák ji má více...
Ten hlavní rozdíl proti "kořenům" je, že je dnes úplně jinde aerodynamika a celkově vyladění auta.