A v Brněnském drakovi, který byl prvním závodem seriálu mistrovství republiky v závodech do vrchu, se Miroslav Fajkus neztratil. V obou jízdách se umístil celkově na čtvrtém místě.
"Na nejbližšího konkurenta jsem ztrácel asi vteřinu. Na to, že jsem jel s tím autem poprvé, to nebylo špatné. Technika fungovala, já jsem si zvykal," hodnotil Fajkus. "Ale člověk nemůže být nikdy spokojený. Jde o to, abych se s tím autem naučil jezdit a aby se výsledky zlepšovaly. Nechci jezdit mezi poraženými."
Oproti formuli, s níž jezdil v minulé sezoně, moc rozdílů v řízení spideru krnovský pilot nevidí. "Je to vlastně taková dvoumístná formule s kastlí. Má větší výkon, je silnější, ale kvůli tomu jsem si to auto pořizoval. Kupodivu mi nevadilo ani to, že sedím vpravo," líčil Fajkus.
O tom, kolik za nový vůz dal peněz, se Fajkus moc vybavovat nechtěl. "Jedna věc je pořízení auta, druhá věc je jeho udržení v konkurenceschopném provozu," řekl jezdec.
"Jen jedna sada závodních pneumatik vyjde bezmála na čtyřicet tisíc korun. Ideální stav by byl, kdybych na každou ostrou jízdu měl novou sadu. Ale to si v našich podmínkách nemůžeme dovolit."
Prioritou krnovského pilota bude seriál mistrovství České republiky. "Možná se podíváme někde po Evropě. Důležité ale také bude netřískat s tím autem, naučit se ho nastavovat a udržovat," uvažoval jezdec.
První závodní víkend využil ke svezení také krmelínský David Palmi, který jinak jezdí český okruhový šampionát Národních formulí 1400. "Jedním slovem super," zářil Palmi po Brněnském drakovi. Dojel totiž absolutně šestý. "Byl jsem překvapený, jak mi všechno vycházelo. Porazil jsem i silnější formule. Kéž by to tak šlo i dále."