"Auto po Romanu Krestovi jsme od továrního týmu získali na začátku letošního roku. Vezeme sebou ale ještě tolik náhradních dílů, že by se z nich téměř složila druhá škodovka. Nechceme totiž dopadnout jako před rokem, kdy jsme startovní pole opustili předčasně kvůli poškozené převodovce. Jsme také dohodnuti se škodováckým továrním týmem na technické a personální spolupráci," prohlásil manažer stáje ProRacing Marek Šilhánek.
Monte Carlo je vyhlášené náročností na správný výběr pneumatik. Týmy tady používají jak pneumatiky s hroty, tak bez nich. Na každý soutěžní vůz jich je zapotřebí nejméně několik desítek. "V tom máme situaci usnadněnou. Errani má obutí zajištěné přímo od Pirreli. My mu jen obujeme ta kola, jaká si bude přát. Účast zajišťuje tým sedmi mechaniků, což by mělo být dostačující. Jsme připraveni i na výměnu převodovky, aby se neopakoval loňský rok. K výměně přistoupíme podle vývoje počasí. Pokud bude mrznout, tak nebude preventivní výměna nutná. Pokud se oteplí, tak ji vyměníme preventivně," prohlásil Šilhánek.
Stáj se na jih Evropy vydala už úterý ráno. Na místě totiž bude ještě provádět optimalizaci nastavení podvozku a diferenciálů octavie. "Na vyladění podle Italových požadavků budeme spolupracovat v tovární stájí. Právě v tomto směru by měla být spolupráce s Motorsportem nejcennější. Definitivní úpravy octavie pak provedeme ve čtvrtek po zkušební rychlostní zkoušce. Errani má v Monte Carlu jediné přání - dojet do cíle rallye," doplnil Marek Šilhánek.