Dlouhý, letos takřka suverén, byl s výhrou spokojen, ne už tak s technikou. „Nebylo to dobré, přední pneumatiky mi ujížděly, proti rannímu warm upu jsem jezdil o více než půl vteřiny pomaleji,“ uvedl po jízdě v dusnu zcela propocený pilot stáje ACA Racing.
Poznamenal, že zítra, kdy se závod jede na šestnáct kol, tedy o šest více než dnes, by problém s pneumatiky mohl být dramatičtější. „Uvidíme, hlavně bude záležet na kvalitě nové sady gum. Jejich kvalita totiž není vždy stejná,“ dodal Dlouhý.
Šéf týmu Václava Brejly Josef Křenek uvedl, že jeho pilot si pád z druhého místo na třetí zavinil částečně sám. „Zbytečně se dvakrát pokusil předjet Dlouhého, proto ztratil a zkušený Josef Koepcký toho jednoduše využil,“ řekl Křenek. „Ale i třetí místo je velmi dobré.“
Smutný byl šestnáctiletý Adam Lacko, neboť po startu z desáté pozice se po kolozi dvou jezdců dostal na sedmé místo a uháněl vpřed. Jenže jen do okamžiku, kdy do něj zezadu strčil Petr Majer. To čas ukazoval něc přes půlku závodu.
„Ťuknul do mě v první zatáčce trati, já nic netušil, letěl jsem mimo trať a začínal znova. Do cíle jsem však stihl předjet pouze Gottwalda,“ popsal kolizi dorostenec, kterého mohlo alespoň potěšit vysvědčení na elektro půmyslovce ve Frenštátu pod Radhoštěm. Proti pololetí si totiž zlepšil známky ve fyzice a chemii.
Výsledky, Česká pojišťovna Škoda Octavia Cup: 1. Dlouhý (ACA Racing), 2. Josef Kopecký (ČGS Racing Ferodo), 3. Brejla (AB Auto Brejla), 4. Jan Kopecký (AZ Servis Brno), 5. Salaquarda (Bohemia Racing Team), 6. Bohuslav (JP Transport).