Pokaždé, když Coulthard přitlačil plyn více k podlaze, ztratilo jeho auto přilnavost. Měl obrovské štěstí, že nenarazil do pneumatikové bariéry. Z trati vylétl ve druhé zatáčce a rovněž při několika dalších příležitostech.
"Nejhorší byl první smyk. Jel jsem hodně rychle a jen jsem se dotknul brzd, vůz ztratil ovladatelnost. Naštěstí mi v cetsě zrovna nestála žádné zeď ani vrstvy stěrku, takže se to obešlo bez poškození auta," komentoval jezdec.
"Já můžu dělat jen jedno. Pokoušet se reagovat na chování uata co nejlépe. Když vyjíždím stále z dráhy, nějaký důvod to mít musí. Je to celé nějaké divné."
Coulthard poznamenal, že pokud tým jeho problémy do sobotních tréninků nějak nevyřeší, čeká ho velmi obtížný víkend.
"Pokud se podaří důvod smyků nalézt a vše opravit, bude to skvělé. Jinak to tady budu mít velice složité," potvrdil jezdec. "Máme nějaké náznaky, že potíže mohlo způsoibt přední zavěšení kol, takže se nejdříve musíme zaměřit na jeho důkladnou prohlídku."
Nezapomněl zmínit skvělé časy týmového kolegy Räikkönena. "Kimi vypadal velmi konkurenceschopně. Jenže on seděl v jiném autě."
David Coulthard s McLarenem MP419/B při úvodním tréninku GP Německa 2004. |