Arrows A22 je považován za vůz s jednou z nejlépe zvládnutých aerodynamik, což se i přes poměrně slabý motor projevuje ve vysoké rychlosti na rovinkách. Naproti tomu aerodynamika Jaguaru je jedním z největších problémů týmu.
Právě to, že Jaguar nemá vlastní aerodynamický tunel, považují nejvýznamnější představitelé týmu Niki Lauda a Bobby Rahal za největší nedostatek. Spolupráce s Arrowsem by tak byla evidentně prospěšná oběma týmům.
Asiatech říká, že rozhodnutí o neprodloužení kontraktu padlo u jeho majitelů v Asii, naproti tomu Arrows tvrdí, že problémy s motorem způsobily, že na Nürburgringu musely mít vozy spoilery o tři úrovně výše než loni se Supertecem.
"Dohodli jsme se pro příští sezonu s jiným týmem, ale zatím nic nechceme říkat," řekl Enrique Scalabroni z Asiatechu.
Nejpravděpodobnějším zákazníkem asijské firmy je tým Prost, který však ironií osudu loni vyhořel na motorech Peugeotu, na nichž je Asiatech založen. Prost má nyní přístup k motorům Ferrari, ale to je ročně stojí 28 milionů dolarů. "Jsou tu určité možnosti, tak uvidíme. Musíte být realisty, ne jen brát levné motory. Na pořadu jednání jsou střednědobé kontrakty, musíme se na ně podívat," uvedl Alain Prost.
Scalabroni potvrdil, že nová smlouva podepsaná pro příští rok obsahuje dodávku motorů a technickou podporu. Vývoj motoru Asiatech pro rok 2002 je prý hotový a firma pracuje na vylepšeních pro rok 2003.