Bronzový jezdec v cíli zářil na všechny strany jako italské sluníčko. Třetí místo v Magny Cours je největším úspěchem jeho i Toyoty za několik posledních let.
Trulli byl na pódiu naposled v sezoně 2005 ve Španělsku, Toyota v Austrálii 2006 díky Ralfu Schumacherovi, který už ve stáji skončil.
"Je to úžasný výsledek, úžasný víkend a úžasný pocit pro celý tým," vyprávěl Trulli, který byl už po pátém času v kvalifikaci nefalšovaně překvapený. "Makali jsme všichni na sto padesát procent, abychom uctili památku Oveho Anderssona."
O Anderssonově nehodě čtěte ZDE
Trulli musel v závěru velké ceny čelit náporu Heikkiho Kovalainena v rychlejším McLarenu. V předposledním kole dokonce došlo ke kontaktu jejich kol. Naštěstí pro Itala bez následků.
"Dnes to byl pro nás nejen úspěšný, ale i hodně těžký závod. Musel jsem se poprat s několika jezdci, kteří měli rychlejší auta," pokračoval jezdec.
"Nechtěl jsem se nechat předjet. Za žádnou cenu! Takový přístup ode mě a od týmu lidé očekávají. Souboj s Heikkim byl super, přetlačovali jsme se kolo na kolo, jako v motokárách."
Stejně jako vítěznému Massovi, dělal i Trullimu velké starosti drobný deští, který se chvílemi snášel na trať. "Vždycky je obtížné odhadnout přilnavost, když jedete před ostatními, jezdci za vámi už jen napodobují vaše tempo," vysvětloval Ital.
Toyota přivezla do Francie nové aerodynamické díly, které autu přidaly na rychlosti, přesto na konkurenci stále ztrácí. Trulli dobře ví, že je před jeho týmem ještě hodně práce, než se objeví blíž za Ferrari.
"Nejsme zdaleka u cíle, ale dnes můžeme být spokojeni. Cítím, že jdeme správnou cestou," dodal nejspokojenější pilot nedělního francouzského odpoledne.