Firmy Toyota a Matsushita pracovaly v minulosti společně na projektu cestovních vozů a rovněž si vzájemně pomáhaly v oblasti telekomunikace.
Kontrakt vstoupí v platnost začátkem roku 2002, kdy Toyota oficiálně vstupuje do formule 1 a potrvá do konce sezony 2006.
V prohlášení se rovněž uvádí, že oficiálními piloty stáje budou pro rok 2002 Mika Salo a Alan McNish, kteří nové monoposty již od začátku roku testují.
Obě strany rovněž souhlasily s umístěním loga společnosti Matsushita "Panasonic" na stranici a zadní křídlo červenobílého vozu Toyota.
Matsushita se zavázala poskytnout Toyotě všechny technologie, které bude tým potřebovat pro úspěšný vstup do formule 1 a pro pozdější útok na mistrovský titul.
"Spolupráce rovněž zahrnuje vývoj nových technologií, jako je například audio-vizuální vybavení vozů a zázemí týmu a výroba autobaterií," říká dále prohlášení.
Automobilka Toyota, která se snaží budovat si přitažlivé image zejména mezi mladými řidiči, chce v roce 2002 vstoupit do F1 jako kompaktně pracující tým, stejně jako v roce 2000 Honda se stájí BAR.
Obě japonské společnosti jsou velkými konkurenty v mnoha obastech činnosti a nyní se jejich boj rozšíří i do formule 1.