Klíčovým faktorem testů bylo počasí. V úterý byla trať suchá, ale na další dva dny se obloha zatáhla a testy byly provázeny silným deštěm a větrem. Na kluzké trati se týmu podařilo zapracovat i na kontrole prokluzu.
"Další části naší práce bylo vylaďování převodovky a to i testy podřazování za extrémních podmínek. Tyto testy byly dalším krikem vpřed. Konečně jsem spokojen s elektronikou kontroly trakce," chválil si Mika Salo.
Testy zhodnotil hlavní technik Toyoty pro F1 Dago Rohrer: "Maďarsko bylo výjimečné tím, že jsme poprvé pracovali na všech strategických systémech vozu najednou. Elektronika, kontrola prokluzu, kontrola trakce, fáze motoru atd. Předtím jsme dělali na každém zvlášť, ale nyní je už vylaďujeme, aby fungovaly společně."
Nejlepší časy a počet ujetých kol za třídenní testy:
1. Mika Salo 1:20.64 230 ujetých kol
2. Allan McNish 1:20.66 181 ujetých kol
Kvalifikace na GP Maďarska 2001:
1. Michael Schumacher (Ferrari) 1:14.059
22. Tarso Marques (Minardi) 1:19.139