Sedm z jejich osmi bodů získal Heidfeld. "Moc se do San Marina těším, naše C20 pracuje velmi dobře, nyní máme lepší aerodynamiku vozu, důkladně jsme ji prověřili v testech a optimismus ve stáji je znát na každém kroku," věří si Němec. Mladý Němec je nyní dychtivý po dalším závodě, a doufá, že krásná pohádka této sezony bude pro něj i pro tým pokračovat v San Marinu. "V Mangny-Cours jsme pracovali, kromě aerodynamiky, i na vývoji elektroniky a pomalejší rozhodně nebudeme," uzavírá Heidfeld.
Pro jeho týmového kolegu Kimiho Raikkönena je Imola další závod na neznámém okruhu, nicméně Fin se do toho pustí jako vždy naplno. Bude to pro něj poslední závod ze čtyř na něž mu byla před začátkem sezony udělena Mezinárodní aoutomobilovou federací superlicence. "Myslím, že v předcházejících závodech jsem dostatečně prokázal svoji výkonnost a s prodloužením licence pro F1 by neměl být problém," nedělá si mladík starosti.
Trať v Imole je velmi náročná na jezdecké umění. Se svými rychlými i pomalými zatáčkami, kopcovitým charakterem klade vysoké nároky na zkešenosti pilotů. Bez důkladného najíždění na obrubníky se zde zvítězit nedá. Pět nováčků v seriálu formule 1 nebude mít opravdu lehkou úlohu. "Imola to je trať, kde můžete ztratit závod nebo naopak zvítězit pouze brzdami," dodává technický ředitel Sauberu Willi Rampf.