Během dne potkaly na trati brazilského pilota dvě menší nepříjemnosti. Jednou vyletěl z trati a zůstal stát v ochranné štěrkové zóně. Podruhé ťukl lehce špičkou vozu do ochranné pneumatikové bariéry. Svůj monopost naštěstí příliš nepoškodil.
Zkušenější Nick Heidfeld dosáhl během testů značného pokroku. Navzdory nepříznivému počasí dokázal postupně zrychlovat. "Ačkoli pohled na oblohu nebyl zrovna optimistický, jsem po dnešku spokojený. Testy bych označil za velice úspěšné. Navíc jsem si velmi zlepšil náladu, když jsem mohl po dlouhé zimní pauze opět pilotovat monopost formule 1," komentoval Němec.
Šéfkonstruktér Jacky Eeckelaert byl rovněž potěšen množstvím práce, kterou se podařilo odvést. Navíc odcenil množství získaných dat. "Během jízd s C20 jsme získali mnoho cenných poznatků a vyzkoušeli některé komponenty, které budou použity již v C21."
"Navzdory nevypočitatelnému počasí byli Nick Heidfeld i Felipe Massa schopni dokončit testy aerodynamiky, pneumatik a tlumičů," dodal Eeckelaert.
C21 by mělo poprvé vyjet na trať příští týden ve Valencii a poté by monopost měl být oficiálně představen 25. ledna ve švýcarském Zurichu.
Felipe Massa kroužil v sauberu po barcelonském okruhu již ve středu 9.1.2002. |