"Délka dráhy se oproti minulému roku snížila o více než dva kilometry a nejvyšší absolutní rychlost bude také o něco menší. Asi o 10km/h," pokračoval Skot.
"Je to domácí Grand prix McLarenu, a proto zde vždy máme plnou podporu i v hledišti. Jsem si jist, že když budeme míjet novou tribunu Mercedesu v zatáčce číslo devět, 6.5 tisíce lidí na ni vytvoří fantastickou atmosféru.
Jeho týmový kolega Kimi Raikkönen jel v čele Velké ceny Francie až do čtvrtého kola před cíle, kdy mu uklouzla kola po olejové skvrně a propadl se na druhé místo.
"Jsem moc rád, že další závod se jede už za týden. Chci si po tom závěru v Magny Cours trochu spravit chuť. Hockenheim již není tratí, kde rozhoduje výkon. Nyní bude pravděpdobně záviset na co nejlepším vyladění nastavení. Při Grand prix Německa bývá obyčejně velké horko. a tak mohou rozhodovat i pneumatiky. Zdá se, že nová vracečka Parapobolika bude ideálním místem k předjíždění. Uvidíme, zda se to v pátečních trénincích potvrdí," uvedl Fin.
Hlavní manažer Martin Whitmarsh věří, že tým zopakuje výkon z Francie a bude opět bojovat o příčky nejvyšší. "Navzdory nešťastnému Kimiho problému pro nás byla Grand prix Francie velmi povzbuzující. Demonstrovali jsme, jak velkého pokroku jsme od začátku sezony dosáhli. Hockenheim je pro nás také důležitý, protože je to domácí závod našeho dodavatele motorů Mercedesu a několika dalších partnerů. Zaměstnanci Mercedesu to tam ze Stuttgartu mají něco přes hodinu, takže jich určitě přijede hodně, aby nás podpořilo."