Začátek v nové stáji nebyl pro Frentzena lehký. Nejprve mu museli mechanici udělat více místa ve voze, jenž byl přizpůsobený malým postavám Massy a Heidfelda. Ani v závodě se nedařilo všechno podle pilotových představ, takže v cíli skončil jedenáctý se ztrátou dvou kol na vítěze.
Němec si na rychlé změny týmů zvykl, proto už v momentě, kdy slyšel o Massově trestu, přemýšlel o tom, zda nepojede za Sauber on. Bylo však velmi nesnadné si během pouhých několika dní zvyknout na charakteristiky a jízdní vlastnosti nového vozu, který před tím nikdy neřídil.
"Pro tým je to klíčová fáze šampionátu, protože musí bojovat o pozice v Poháru konstruktérů. To přináší tlak nejen na piloty, ale na všechny v depu," dodal Heinz Harald Frentzen.
Co je tedy podle něho těžší, zvyknout si na nový vůz, nebo na novou stáj? "Je to výzva. Auto se chová jinak, tým pracuje taky jinak. Já i tým si musíme zvyknout na sebe navzájem. A to chce čas," míní jezdec.